Tini Hendriks
Lid van de TWENOT
- Interesses
- van Little Willie tot Leopard A4A1
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- Nu bezig met
- PLASTIC
Ook een vlijtige avond gehad, mooi hoor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zondag mee naar SMC op de TWENOT tafel ….Ook een vlijtige avond gehad, mooi hoor!
Ik heb weinig verstand van wielen, maar ik kwam net wel deze tegen van een merk dat Minor heet:Er zitten tijdelijke wielen onder in afwachting tot er goede NATO versies komen
Ik heb ze besteld en al tijdje binnen. Ze zijn echter (veel) te breed en puilen te ver uit. Als ik ze er onder zet klopt het beeld gewoon niet.Ik heb weinig verstand van wielen, maar ik kwam net wel deze tegen van een merk dat Minor heet:
![]()
![]()
Zijn die wat?
Ja klopt. Er hebben meerdere soorten banden onder gezeten. Bij levering de NATO profielen uit de reservevoorraad NEKAF banden (wat dus tot grote problemen heeft geleid).Super geworden Walter 👍🏻
Voor wat ik me kan herinneren zaten er Goodyear banden onder 'mijn' LaRo in 1989, niet de banden die Jakko hierboven laat zien, maar een soort zigzag patroon. Accurate Armour heeft setjes met die Landrover wielen, ik heb ze ooit gebruikt onder mijn Libanese Landrover.
![]()
LRA005 | 0.00 GBP
Replacement 1/35th scale tyre set for either the Tamiya Land Rover Series IIa Ambulance kit (35082) to represent service from the mid 1970s or to upgrade the Revell Land Rover Series III kit (03925) to the correct tyres for its entire service life. The set contains 4 resin wheels plus spare with...accurate-armour.com