Re: " hunting animal " 2e update bovenkant 27-2-11
Hey Niels,
Je laat een lekker steile leercurve zien en het is duidelijk dat je bepaalde technieken al aardig onder de knie begint te krijgen.
Wat echter ook opvalt is dat je bepaalde technieken toepast, zonder dat je nadenkt of het wel logisch is. Zo heb je op een aantal ventilator "deksels" (bijvoorbeeld het "bolletje" tussen de twee luiken voorop de tank) olie-uitlopers gemaakt. DIt is totaal niet logisch. Hier zat namelijk niks onder waar noemenswaardige hoeveelheden olie in voorkwam, laat staan dat het er uit zou lopen.
Tevens heb je één van de ronde roosters op het achterdek half opkrullend gemaakt. Dit ziet er eerder uit alsof het gewoon slecht is verlijmd, dan dat het schade moet voorstellen. Daarnaast was er regelmatig "verkeer" op het achterdek te vinden, waardoor deze roosters eerder naar beneden werden vertrapt (zoals je bij de andere roosters wel netjes hebt gedaan), dan dat ze omhoog gingen krullen. Ik heb persoonlijk nog nooit een foto gezien waar deze roosters zo omhoog krullen. Is ook niet iets wat snel gebeurde, vanwege bovenstaande reden en omdat ze met behoorlijk wat bouten vastzaten. Ik zou hem dus nog even platplakken.
Nu zijn bovenstaande punten van kritiek niets meer dan dat. Je bent erg goed op weg en je leert snel. Dat je de technieken steeds meer beheert is duidelijk en de grootste stap vooruit die je kunt maken in jouw geval, is, naar mijn mening, het bestuderen van tanks en hoe ze werken. Duik in de boeken, ga surfen op het net en leer meer over de werking van tanks en wat de verschillende onderdelen nou daadwerkelijk zijn. Op die manier doe je de juiste verwering op de juiste plekken en wordt één en ander nog geloofwaardiger.
Oh, en vergeet niet de inslagen op de voorplaat van een andere kleur te voorzien! 😉
Ga vooral zo door, je leert snel en gebruik dat lerend vermogen van je, dat je duidelijk hebt, dus ook voor andere zaken dan alleen de verftechnieken. Succes!