Kharkov of .....

Re: Kharkov weathering vervolg

Nogmaals dank voor de reactie. Ik ben inmiddels bijna klaar met figgie 5, dit is de laatste die erbij komt.
Ik zal binnenkort de foto's plaatsen.
Dan de setting: hier zeg ik nog even niets over.....

Re: Kharkov weathering vervolg

Hoi John,

Ik vind je figuren netjes geschilderd en sprekend voor de manier waarop jij het doet en aangezien ik al werk van je in het echt gezien heb weet ik dat het er beter uitziet dan de foto's kunnen tonen. Ook ik heb die Evo figuren, ga er alleen volledig iets anders mee doen 😉 Zelf vind ik ze er goed uitzien, ook de hoofdjes, je kunt altijd wel iets over opmerken, het is ook een kwestie van goed schilderen om er iets uit te halen.
Over het voertuig zal ik niks zeggen, totaal geen verstand van 🤣

Succes en ben benieuwd naar het vervolg!
Gr Johanna

Re: Kharkov 4e figuur af 1 to go.

Morgen lekker op vakantie maar ik schiet nog even een paar foto's op 98% klaar, althans de figuren en de PIV. De commandant heeft geen oren, dat klopt want die krijgt nog een koptelefoon. Verder nog wat acc op de tank maar dat is een gevalletje apart.
Ik ben ietsje minder met licht en donker gaan werken op de figuren.
Ik ben met de PIV nog flink aan de slag gegaan op elk stukje zit nu wat vuil en ik heb geprobeerd de kleuren veel te variëren van licht zand tot roestig of bruin.

Schiet er maar op!!

Groeten en tot over een paar weken!!

John.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us :

Kloos upke:

Re: Kharkov WIP 20 juni

Tjee John....
wat ziet dit er goed uit!

Mijn kanttekeningetjes;
de positie van de zittende soldaat lijkt me niet logisch. tenzij hij op een dreun met een draaiende loop hoopt... En de pet van de tankcommandant is te groen en te fel.

Netjes John.

Die figuren zijn erg goed weer uit de verf gekomen.
Ook de gezichten, zo te zien hebben ze het erg koud.

Veldhoven is nog ver weg, maar ik wil hem daar wel eens zien.

Groeten, Peter

Terug
Bovenaan