KET-T "Gereed"

Hier is mijn project waar ik de laatste tijd me eigen zoet mee weet te houden 🤣
De kit is een combinatie geworden van Trumpeteer en Panzershop omdat ik het niet echt zag zitten om het rollende gedeelte van de resin Panzershop kit te gebruiken en een voordeel alle onderdelen zijn precies hetzelfde dus geen overdreven extra werk om alles passend te krijgen.
Nu nog alleen wat laatste dingen toevoegen en hier en daar wat beter afwerken en dan de verf erop.

DSC_6625.JPG

DSC_6626.JPG

DSC_6627.JPG

DSC_6629.JPG

DSC_6631.JPG

Ronald

Re: KET-T

Volgens mij is het een bergingsversie. Ziet er zeker gaaf uit maar...
Om een panzershop kit van (waarschijnlijk) een paar honderd dollar te kopen en als conversiesetje te gebruiken gaat met toch net iets te ver. 😈
Al een idee voor wat betreft de kleuren? 😉

GJ

Inderdaad het is een bergingsversie wat anders 🤣

GJ Als je je bedenkt hoeveel werk het scheelt en hoe goed het is voor je zenuwen om de MAZ als basis te gebruiken dan laat je met plezier dat kitje uit het verre oosten overkomen 😉

Tja die kleuren he 🙂 ik ga eerdaags even een paar test stukjes spuiten om te kijken hoe of wat.

Ronald

Inderdaad Eelke maar als ik alles bij elkaar gooi aan onderdelen kan ik weer een gewone MAZ bouwen maar dan op de basis van Panzershop 🤣 maar als dat gebeurd mag ik eerst wel een doos valium inslaan 🙄

Ronald

Hier het resultaat van het spuitwerk na de tweede poging, eerste poging was gigantisch mis gegaan 😈

Eert de boel uitgezet met Bleu Tac,daarna de grote vlakken met tape dicht gezet en de restanten opgevuld met Maskol van Humbroll.

Ondanks al deze aandacht zijn er diversen plekken die bijgewerkt moeten worden helaas.
Van de week nog even een zwarte belijning erop schilderen en dan goed laten drogen en dan kan het feest gaan beginnen.

Gestart met de bleu tac aan te brengen, toen de grootste gedeeltes met tape af geplakt en de reswtantjes waar geen tape zat heb ik gemaskeerd met Maskol van Humbroll. (niet op de foto)
DSC_6697.JPG

Na het spuiten en het verwijderen van de tac,plakband en maskol hielden we dit resultaat over een KET-T met stip 🙂, nu de boel nog wat langer laten drogen en dan de laatste restjes maskol verwijderen en de derde camokleur aanbrengen, dit word een zwarte band en deze schilder ik gewoon met het handje.

Let op dit is een dryfit en dus een zooitje hoe alles past 🤣 ^^

DSC_6699.JPG

DSC_6700.JPG

DSC_6701.JPG

DSC_6704.JPG

Ronald

Bedankt voor de reacties mannen.

Jurjen je heb gelijk wat de weg betreft iets meer smeer zal wel mogen ook al is er door de foto veel van het stof verdwenen.
Maar voor mij is zo`n ondergrondje niet meer dan een plaat hout waar ik mijn model mee kan verplaatsen zonder het aan te raken, wat niet inhoud dat ik daar best weleens wat meer aandacht aan mag besteden 🤣

Martin misschien dat ik hem eens meesleept naar Zutphen als ik hem durf te vervoeren 😉

Whats next? ik ben bezig een Staghond af te maken en ben een projectje gestart wat in een diorama moet komen (goede oefening voor beteren ondergrondjes 🤣 )

Ronald

Nog nooit een Staghound met een haak gezien................ 😈

Mooie weer Ron, aparte keuze ook, die stompe neus maakt hem nog meer apart dan hij al is.
Qua verven ben je ook weer een stap vooruit gegaan, moedig om het zo te doen, zeker als het zo uitpakt!
En als je toch moderner gaat, er is ook een LAV met een recovery arm hoor.............(maak 'm gek)

Groeten Rick

Rick bedankt.

Bij mij is het niet een kwestie van moderner gaan hoor maar als het lelijk is 🤣 en modern dan kan ik het niet laten om zoiets in ekaar te zetten en wat die LAV betreft die lig ook ergens hier voor tussendoortje 😉

Terug
Bovenaan