Kennismaking Strela Modelbouw

Welkom in de modelbouwwereld !

Webshop ziet er verzorgd uit.
Aanbod is nog klein, maar allee, je bent net begonnen...

Succes toegewenst
bravo_zpse8aefded.gif

groetje 😉
Peter

Hallo allemaal!

Ik ga maandag (08-07-'13) weer mijn bestellingen doen.

Mocht je nog op zoek zijn naar een model enz. laat het mij dan weten.
Dan zal ik kijken of ik die kan bestellen.

Groetjes,

Ivo.

Hallo allemaal.

Van Heller komt, volgens de leverancier, de nieuwe serie 1:72 figuren deze maand uit.

Het gaat om de volgende sets:
49601 Infanterie US
49602 Infanterie Francaise
49603 Infanterie Russe
49604 Infanterie Britannique
49606 Panzergrenadiers Allemands

50 stuks per doosje.
Prijs nog onbekend.

Interesse? Laat het mij dan weten.
Dan kan ik er rekening mee houden tijdens bestellen.

Met vriendelijke groet,

Ivo.

Hallo allemaal,

Er zijn weer modellen van Heller en IBG binnengekomen.
O.a. Einheitsdiesel's van IBG.
Maar ook Master Tools kabel- en kettingsetjes.

Groetjes,

Ivo.

Hoi, mijn 2 cent. Webshop ziet er ok uit.
Maar vraag ik mij af waarom staan de kits die bestelbaar zijn er niet bij? Zoals op modelbouwverf.nl De meeste kits zijn toch vrij vlot bij de importeur weg te halen? Op die manier kun je een groter aanbod creeren zonder investering en wie weet misschien pik je toch een paar extra klantjes mee. Ik zou dan wel vermelden wat op voorraad is en wat niet dat voorkomt frustratie. Heel veel webshops doen dit en laten zo een groot aanbod zien wat eigenlijk wel mee valt. Ik bedoel krikke doet het, wel op de verkeerde manier, zij vermalden anmelijk niet altijd of het op voorraad is. De sockelshop dito. Voor mij persoonlijk wil ik het soms wel overwegen om wat langer te wachten, mits ik het dan ook weet en er voor gekozen heb. Wel duidelijk zijn omtrent te verwachten levertijd.

In elk geval heel veel succes.

Hallo Erik,

Hartelijk dank voor je bericht.

Ik heb ervoor gekozen om de artikelen die niet op voorraad liggen, niet te tonen.
Daar zijn verschillende redenen voor.

Misschien wel de belangrijkste.
Softwarematig kan ik laten zien dat de voorraad van een artikel 0 is. Maar niet alle artikelen zijn bij de leverancier op voorraad.
Toelevering kan dan soms erg lang op zich laten wachten. Denk hierbij o.a aan zendingen in zeecontainers en Chinees nieuwjaar.

Om frustratie te voorkomen toon ik dus geen artikelen die ik niet op voorraad heb.

Wil je echter een model bestellen die niet op voorraad is. En wil je er wel even op wachten. Dan kan je altijd een mailtje naar me sturen.

Met vriendelijke groet,

Ivo

Net binnen gekomen:

de nieuwe catalogi van Dragon en AFV CLUB.
Ik heb maar één exemplaar van elk. Maar ik neem ze mee naar Stellendam.
Dan kan je er doorheen bladeren.

Tot zaterdag!

Met vriendelijke groet,

Ivo

Terug
Bovenaan