Af! Kampfgruppe Bohm - Foy Notre Dame

Dit model is af!
Hi Rob,

Mooi gedaan die airbrush en verweer klus, mooi vaag en subtiel. Ben ook benieuwd naar de totale setting! Misschien nog paar oranje en witte vlekjes op de roestige uitlaten maar kan verder zo niks bedenken.

Mvg

Vincent
 
Hallo Rob,

Die 234/2 en dat kanon zien er erg goed uit !
Mooi gelukt zijn die vage camo-strepen en de weathering.
Het zijn ook vooral de extra attentiepuntjes, zoals de emmer achter het voertuig, het gele blik en de fles in het opbergkast, de rode "8" op de zijkant, de takken op het voertuig, en zelfs de draad over de zijkant van de toren !
Mooi, die aandacht voor detail !
Je moet hier immers al in de bouwfase (zie het photo-etch werk) rekening mee houden.

Ik ben benieuwd naar de figuren !

Grtz, Hans
 
Hi Rob,

Sluit me aan bij de vorige commentaren, altijd leuk om een Puma te zien hier.
Aandachtspuntje extra links voor de verduistering lamp, mist een kapje of indien bewust weggelaten is dit zilver aan de binnenkant ;)

Herman
 
Dank allemaal voor de reacties! Lampje ga ik nog wat aan doen, goed gezien!
Ben inmiddels ook een eind gevorderd met de figuren, hierbij al wat foto's. De panzerfaust moet nog wat decals krijgen.
:oeps: Zijn wel hele grote plaatjes en dus zie je alles, bedenk wel dat dit 1:35 is...:p


W0u1MML.jpg

YUQ3oW4.jpg
 
Hi Rob,

Mooi gedaan, vooral de missende knoop bij laatste figuur! Misschien de lederen delen zoals holster nog wat zijdeglans maken en decal voor de Panzerfaust scoren, maar verder lijkt het me wel af :D

Mvg

Vincent
 
Dank allemaal!
Roger; nedit keer geen olie alleen maar acryltjes!
Erik; ja klopt, meer contrast! Probeer de schaduw donkerder te zetten dan voorheen. Gebruik hiervoor oa german camo black brown van Vallejo. Bij de gezichten heb ik de diepste schaduw ook donkerder proberen te maken met black red en een beetje zwart. En ik heb nu ook als eerste de schaduw aangebracht ipv van de
hooglichten.

Zoals voorgesteld heb ik het voorste gedeelte van het dio wat lager gemaakt zodat de pak een stukje lager komt.
Zit nog te denken om een Telegraaf paal te plaatsen links voor in het dio. Draadjes worden dan verbonden met huisje. Goede toevoeging of weglaten?
DBE3BD10-9BA9-4C9E-A14A-66818EFE8209.jpeg
 
Hoi Rob,

mooi om zo het totaal al te zien van je diorama.
Mijn gevoel zegt nu paal weglaten!
Mocht je hem toch wel laten staan dan in ieder geval wat korter!

Groet,

Roger
 
Hoi Rob,

Altijd leuk wat anders proberen bij het schilderen!
Vwb de paal zou ik'm geheel weglaten en misschien een paar lege jerrycans zo als hint op het brandstof tekort.
Ziet er goed uit zo met de PaK wat lager!

Grtz
Erik
 
Ik zou de paal (mogelijk ingekort) naar recht verplaatsen. In ieder geval uit het schootveld. ;) Voor de rest gaat het heel fraai worden.

gr Bas
 
Mosterd na de maaltijd maar idd paal weg. Ik zou nog een beetje schuiven en draaien met je Pak en voertuig om het iets dynamischer te krijgen dat kan die makkelijk hebben.
 
Ik vind het erg mooi gedaan, Rob

Een prachtige achtergrond voor je Puma.

Succes, Jan
 
Heel mooi. Je moet 3 keer kijken voordat je weet dat het niet echt is!

De eerste 2 dingen die me wakker maakte: het smeedstaal van de buitenlamp is net aan de dikke kant;
De scheuren in het stukwerk zijn te grof en hebben verkeerde vorm. Scheuren ontstaan door beweging in de achter constructie en zijn daarom scherp (haaks), niet afgerond en totdat er een heel stuk afbreekt ook smal.

En oja, het metselwerk boven de rechtersluitsteen bij de garagedeur heb je grijs geverfd. Rood is logischer denk ik?
 
De scheuren in het stukwerk zijn te grof en hebben verkeerde vorm. Scheuren ontstaan door beweging in de achter constructie en zijn daarom scherp (haaks), niet afgerond en totdat er een heel stuk afbreekt ook smal.
Hoi Oscar, heb je hier een voorbeeld van? Ik vind dit leuk om te weten, nu zijn het dingen die mij niet opvallen.

Groeten, Jan
 
Terug
Bovenaan