JSU-152 Zveroboy klaar voor verf.

Beste wensen voor 2010 allemaal !

Hier zijn we met mijn nieuw projectje , Tamiya's JSU - 152.
Ga hem bouwen in Berlijn april / mei 1945.

Heb de ophanging al wat verlaagd , en ja dat er een wiel ontbreekt is met opzet gedaan ! 🙂

Voor de rest... nog veel te doen !

Grtz

Kristof

He Kristof,

ten eerste inderdaad de beste wensen voor 2010!!
Ik ben erg benieuwt wat je er dit keer weer van gaat maken, maar jouw kennende zal hij wel weer super mooi worden!
Ik kijk nu al uit naar meer.
succes er mee.

gr, simon

Hiya Kristoff,

Beste wensen inderdaad. Leuk om een "animal-killer" te zien. Het wiel weglaten blijft een leuke optie voor sovjet-spul. Wat vind je tot zover van de kit en heb je al iets goeds in gedachten ervoor?

Cheers

HI allemaal,

Bedankt voor de reacties. Ben ondertussen nog niet veel verder , If one could buy time...

Benjamin ; de kit is typisch Tamiya , uitstekende kwaliteit ! En tot nu toe past alles perfect ! 🙂

Jan : Ik had je dadelijk herkent op die mooie foto bij je avatar.
8)

Eelke : Jep van die lelijke witte strepen met een gigantische nummer erbij.

Grtz

Kristof

Dank je, ik heb er speciaal mijn haar voor gewassen 8)

Hoe is de pasvorm tussen de voor- en achterkant van de bovenzijde? Ik heb begrepen dat die nogal 'tricky' is?
Jan 🙂

Ha Kristof!

Good luck on this one! Ik ben erg benieuwd hoe de kit je bevalt, want dit voertuig heeft me altijd aangesproken. Succes... ik ga hem zeker weer volgen! 😀

Groetjes!

Nice! 😀

Nu er een loopwiel ontbreekt, dan komt er relatief meer gewicht op het voorste loopwiel. Je zou verwachten dat hij dus verder door de vering zit. Misschien een leuk detail om toe te voegen. Ik kan niet aan de foto zien of je dit ook gedaan hebt?

Groetjes en succes! Dit wordt weer een volgertje.

Jurjen

Die ziet er goed afgeragd uit 😀 Lekker veel om naar te kijken, de kleine details zoals missende boutjes zijn altijd een toevoeging.
Ga je nog een loze as in loopwerk steken?
Jan 🙂
ps mooie scherpe foto's ook, heb je daar veel photo shop werk aan gehad?

Whow vette bak Kristof!
Mooi om te zien hoe hij over hangt naar de kant waar een wiel mist. Leuke assesoires ook zoals de losse tank op het dek. Ik sta op het punt er ook aan te beginnen en parkeer er een fahrshüll panzer 1 achterop onder het mom van Additional "firepower". Nu nog ff wat kabels zien te scoren om hem vast te zetten.
Succes met het schilderwerk!!! Word vast een inspirerend process.

Groetjes

Wat een ongelofelijk brute bak!!! 😱

Inderdaad weer mooi werk, maar dat zijn we inmiddels wel van je gewend... 😉

Wel even een vraagje aangaande de tracks; hangen die nu niet wat aan de erg losse kant?? Dat ze doorhangen ok, maar volgens mij doen ze dat ook nog met een link of 2 minder, toch?

Czech republic, Trutnov (city name), may 1945
Unknown unit,

file.php

file.php

file.php

Terug
Bovenaan