Af! Japans tussendoortje

Dit model is af!

Tini Hendriks

Lid van de TWENOT
Interesses
van Little Willie tot Leopard A4A1
Schalen
  1. Waar ik maar zin in heb
Nu bezig met
Jagdpanther, Crusader, Savoia Marchetti SM79, Clubmobile
Dit weekend eens wat anders geprobeerd, een motor met zijpsan, van het merk Pit-Road.
Best wel leuk, heb er hoofd van Hornet bij bedacht, maar lijkt me beetje uit de kluiten gewassen bij het lijfje?
Wat opmerkelijk is, is dat je kon kiezen tussen een heel stuur en een half stuur.
In het laatste geval zitten de handvatten en rem/koppel handels aan de handschoenen van de rijder.
De zijspan zit nog niet vast, leek me gemakkelijker na het verven.

3FE17BA7-CDE8-4590-80C5-904E04AFE3DA.jpeg30830AD3-AE3D-4636-91CE-567DE9F56B51.jpeg0AC69DDC-4265-4E45-A4BA-DFAED8918D45.jpeg
 
Hi Tini,

De hoofdjes van Hornet zijn wel mooi maar inderdaad iets groter dan van bijvoorbeeld nieuwere exemplaren van Alpine, Rado, D-Day en Panzer Art.

Mvg,

Vincent
 
Geen alledaags onderwerp, Tini. Relatief compact, zodat je vrij vlot daar zo'n model heengaat (overspuiten niet meegerekend 🙂). Ga je hem nog dynamisch op een ondergrondse zetten, zoals van een helling af?

Groeten, Jan
 
Hallo @Jan van Harn ,

Ik had/heb zeer dynamische plannen, maar daar zoek ik wel een motorrijder voor. De bijgevoegde is echt van ondermaatse kwaliteit. Ben ook al aan t zoeken naar een USMC rijder die er van tussen gaat met de buit, maar erg dun gezaaid allemaal
 
Terug
Bovenaan