jagdpanther revell 1/35

Rinke Feenstra

Lid van de TWENOT
Niet zo ongeduldig zeg!!!
Je hebt ook mensen die met dit mooie weer niet achter de computer zitten.
Maar erg netjes gebouwd vooral met al dat PE.
Ben benieuwd naar zijn verf jasje.

grtz Rinke

niet na een uurtje al reacties verwachtten he, heb ik ook nooit 🙄 .
ik denk ook dat er niet echt veel op aan te merken is, hoe heb je trouwens die spatborden verbogen?

groeten erik.

Niels, lekker bezig zou ik zeggen en vooraal doorgaan. 2 tippies van mijn kant.

1) Die wielen niet al helemaal vastplakken maar eerst in de verf zetten. Je hebt bijv. de binnenste wielen allemaal geplakt maar beter eerst alles in de verf zetten. Net zoals alle andere wielen. Je kan overal veel makkelijker bij en kost je ook minder verf.
2) eigenlijk hetzelfde met de roosters die je achterop het achterdek hebt plaatst, het deel eronder is nog grijs van het plastic en is nu lastig te spuiten.

Ben geen Jagdpanther kenner maar ik geloof dat je crewheater aan de verkeerde kant geplaatst zit op het achterdek.

JW

niels huijnen zei:
nou wat er zo al erop zit dragon , amber, yoager, girrifon,plastic kaart,magic tracks ,ets enzo
p.s de jagdpanther is al gespoten dus...

dus... we mogen roepen wat we willen maar voor feedback is het te laat?
Nuja, als je snel reacties wilt maar we bij de foto's al achter de feiten aanlopen wordt dat lastig 😉

Je hebt er heel wat fraais tegenaan gegooid. De heater zit echter inderdaad aan de verkeerde kant. Heb je de gaatjes voor de periscoop afdekkingen bovenop nog kunnen vullen? De buis aan de zijkant heeft een mooi PE gevouwen plaatje maar je had er dan eigenlijk de plastic variant af moeten schuren.

Het zal ongetwijfeld een fraaie Jagdpanther worden maar wellicht kun je beter eerst deze foto's posten, wachten op feedback...
en dan verder gaan met de verffase!

Succes!!

Eric

nou niels ik zie nog niet veel reacties...
zet er anders wat foto' s over je modulation style bij of zo 🙂 🙂
I LOVE PIZZA UIT DIE HOUTOVEN EN TRAMPO SPRINGEN 😀 😀 😀
t was lekker eey

niels huijnen zei:
... yoager...

Ik ben nog een redelijke leek op Aftermarket spul. Wat is "yoager"?

Verder ziet het er al heel goed uit, zeker voor een eerste keer met PE. Ben nu zelf ook voor het eerst met PE bezig en dat is nog best lastig!
Net als ieder ander ben ook ik erg benieuwd naar de foto's met verfjasje.

Hoi Niels,

Gaat de goede kant op! Ik vind vooral het gebladerte om de loop erg geslaagd. Dit lijkt wel bodembedekker op 1/35 schaal, hoe heb je deze gemaakt? Verder denk ik wel dat het schilderen van de rubberen ringen om de velgen nog een lastige klus gaat worden, evenals het schilderen van de rupsen. Ik de wielen en de rupsen in het vervolg apart schilderen, zoals al eerder geopperd. Succes met de finish!

Grtn,

Vincent

Hoi Niels, ik zal me maar beperken tot het modelbouwgerelateerde gedeelte van je laatste update zeker ?

De roosters lijk je hier en daar wat dichtgeschilderd te hebben, maw. je hebt verfophoping. Dit kan liggen aan te enthousiast airbrushen, maar ook aan drybrushings met een borstel die niet genoeg werd afgeveegd. Bouw je verf in deze zones best op in dunne laagjes, met zeer regelmatige tussentijdse droging. Een bries uit de haardroger kan ook helpen.

Je zegt het duidelijk, hij is nog niet af, dus hou ik verder mijn twee centen nog op zak.

De camouflage zit er wel heel degelijk op, heerlijk zelfs !

hoe is t met de figuren??
we moeen nog eens afspreken en ik ga binnekort ook nog naar allo allo wat tamiya glanzende vernis halen voor mn dio!
ik ben iets nieuws op mn dio t maken!
de balle
lars

Terug
Bovenaan