Jagdpanther final version : WIP (naakte kit klaar)

terug van weggeweest ! (wegens bouw en schilderen van vliegspul...Sssst)

Dit is de Dragon late Jagdpanther. Ik heb 'm aangepast naar een finale versie. PE is Aber, Voyager. Omdat deze in een vignette komt als een verlaten voertuig met (typische) open luiken, moest er wat interieur (scratch) in.
Tracks zijn WW2, loop is Aber.

IMG_0021k.jpg

IMG_0051k.jpg

IMG_0053k.jpg

IMG_0056k.jpg

IMG_0037k.jpg

IMG_0057k.jpg

IMG_0019k.jpg

IMG_0025k.jpg

IMG_0035k.jpg

IMG_0047k.jpg

IMG_0069.jpg

Schieten maar! 😉

Staf Snyers

Strak werk Staf.

Vooral de battle damage is weer mooi uitgevoerd.

Ik neem aan de de tracks nog los zitten?

Ik ben benieuwd naar je afwerking

Martin

benchmark model

oo jeeee,

dat word weer een adembenemend model vrees ik..
als ik alleen maar weer kijk naar de bouwfoto's zal ook dit model weer een benchmark worden in de modelbouwerij 😉
de lat word weer hoger gelegd,ik vrees alweer voor de verf en verwering en wat al niet meer....
ga hem stiekum in stille bewondering volgen....

groeten thierry koorneef

Ha Staf,

Ziet er zeer goed uit! Ik heb hem op Modelforce al zien staan, en de afronding is helemaal goed gekomen. Maak je hem nog na van een foto of niet? En al ideeën voor een camo?

Groetjes

hallo staf,

een wel erg mooie en strakke bouw, ben benieuwd naar de verf laag.

zitten de traks nog los?? aan de linker zijde lijken er wel schakels op elkaar te liggen 1 na laatste foto 2e loopwiel.

Marcel : Dank je
Martin : Ja de tracks zitten nog los. Door het model op de fotostand wat heen en weer te manoeuvreren zal de track wat ongelukkig liggen.
Thierry : bedankt, Het klopt dat de lat steeds hoger gelegd wordt in het internationale circuit. De huidige kits zijn vaak op zich al erg goed en een model recht uit de doos kan net zo aantrekkelijk worden denk ik.
Alleen…, ik vind het bouwen van zo’n model altijd erg leuk. Ik betrap me erop dat ik soms zaken vervang just-for-the fun.
Boris : bedankt, Nee, geen bepaald foto. Het nadeel is dat er altijd weer andere foto’s van hetzelfde voertuig ergens opduiken ( al je model klaar is natuurlijk… 🙄 ). Meestal is er dan op te zien dat je toch weer niet helemaal juist zat. Voor zover dat ooit kan natuurlijk… Ik neem liever de foto als inspiratie. 😉
Steven : Dank je. Ja die tracks hé…Ze zitten inderdaad nog los. Ik moet in het vervolg echt beter opletten bij het nemen van de foto’s. 😕
Rinke, bedankt voor de comment!

Groeten,
Staf

Mooi werk weer, Staf. Ik kijk uit naar het schilderwerk. Was er iets mis met de pantserplaten over de periscopen, of valt dit onder het 'vervangen om het vervangen'?

Zonde om te verven.... 😉

Heb je eigenlijk nog iets gedaan om textuur te krijgen op de hull? Ik zie wel wat "gedremelde" putjes, maar heb je misschien nog meer gedaan?

ptr

hoi staf,

je hebt aan de rechter zijde 2 hit`s gemaakt, zeer mooi en realistisch gedaan, maar zaten daar niet de brandstof tanks van de jagd panther?
gezien je hit met een a.p. shell, kan ik me voorstellen dat een en ander met een grote knal de lucht in gaat??

PE-ter v. Stiph0ut zei:
Heb je eigenlijk nog iets gedaan om textuur te krijgen op de hull? Ik zie wel wat "gedremelde" putjes, maar heb je misschien nog meer gedaan?
ptr
Bedankt voor het compliment, maar verven is ook zo leuk 🙂
De hull is behandeld met Mr. Surfacer 500. dat is goed te zien denk ik op de eerste foto.

Steven : Dank je! Ahaa...Dat is waar. Misschien was de tank leeg... 8) Niet ondenkbeeldig op het einde van de oorlog... 😉

Kristof : Dank je. Als hij zo goed uit de verf komt als jouw Brum ben ik méér dan tevreden!

Tot devolgende,
Staf

Terug
Bovenaan