Italeri RSO

Oscar Becker

Lid van de TWENOT
Interesses
WW2
Schalen
  1. 1:35
Hierbij wat foto´s van m´n laatste projectje. Nu nog wat accesoires en aankleding, deels om wat pinmarks te maskeren en dan een ondergrondje. Daar heb ik nog geen enkel idee bij. Mocht iemand een idee hebben heel graag! Sowieso zijn alle op en aanmerkingen welkom. Let alleen niet op het kleurgebruik van de uniformen. 😳

Groetjes
Oscar

RSO_2011_02_28_00.jpg

RSO_2011_02_28_01.jpg

RSO_2011_02_28_10.jpg

RSO_2011_02_28_06.jpg

RSO_2011_02_28_07.jpg

RSO_2011_02_28_11.jpg

RSO_2011_02_28_14.jpg

Hoi Oscar,

Dat is een mooie RSootje geworden, aangezien 1 kant van de klep openstaat is het misschien wat om m verdekt op te stellen bij een heuveltje en wat struikjes. Wat losse hulzen erbij... Het patroon en kleuren van de figuren zien er idd wat vreemd uit maar matchen ook niet lekker bij het voertuig als ik naar het nummerbord kijk 😉 Maarrr lekker blijven oefenen op die o zo lastige patronen 😀

Grtzz

Dank jullie wel. Ik denk dat ik ´m toch maar gewoon op een plankje schroef. Met wat accesoires en de figuurtjes erbij.

Groet
Oscar

Ps Niels de kleur is de standaard German Camo van Vallejo, lichter gemaakt met huidskleru voor de highlights, donker gemaakt met leerbruin voor de donkere delen. Als je wilt kan ik de nummers er nog bijzoeken.

Terug
Bovenaan