Italeri Panzer IV H

Johnny Knegt

Lid van de TWENOT
Aangeschaft in Overloon voor de lieve duit van 8 euro. Nu bezig met het plaatsen van Zimmerit dmv. Milliput en een Lion Roar gizmo.

Slechts 1 foto dit maal; om u allen ten toon te spreiden waar ik me de laatste tijd mee bezig pleeg te houden.

pz4h.jpg

Gaarne ontving ik uw bevindingen dezes.

Erg mooi, veel beter dan mijn poging op een oude Stug IV van italeri met putty en een schroeven draaier.

Zijn die Italeri kits toch nog ergens goed voor 😉

Groet Martin

@ Allemaal : Wij danken u voor uw oprechte woorden...

@ Danny : Als je deze goedkoper kunt leveren zou ik er graag een aantal bestellen.

@ Rico : Idd, een verklaring van dit korte statement zou enige helderheid omtrent dit schrijfsel kunnen brengen, edoch ík mij er niet aan stoor.

@ Reitze : Jawelzeker! Een prachtig apparaatdingtoestandje van Lion Roar.
Het enige nadeel is dat de milliput sneller daar aan plakt, dan aan het plastic. Na het opbrengen en 'platwalsen' van dat goedje, kan je het beste even wachten met stempelen, zodat plastic en milliput aan elkaar kunnen wennen. En het bevochtigen van stempelgizmo wil ook wel helpen.

Johnny Knegt zei:
Reitze : Jawelzeker! Een prachtig apparaatdingtoestandje van Lion Roar.
Het enige nadeel is dat de milliput sneller daar aan plakt, dan aan het plastic. Na het opbrengen en 'platwalsen' van dat goedje, kan je het beste even wachten met stempelen, zodat plastic en milliput aan elkaar kunnen wennen. En het bevochtigen van stempelgizmo wil ook wel helpen.

ik dacht dat je met bak poeder(in ieder geval zoiets) dit kon tegen werken of zit ik nu verkeerd???

Groeten Marten

talkpoeder. Blijft het minder goed zitten. Naderhand bevochtigen met gunze of tamiya thinner gaat het wel tegen.

Mooi werk op zo'n oude kit: blijft altijd leuk om een draak van een kit op te waarderen.

Cheers

Terug
Bovenaan