Iosif-Stalin 2 Klaar.

Woh 😱 😱 dat is weer geweldig wat we hier weer te zien krijgen 😉

Ik heb het nog al eens gezegt, dit is weer een grote stap vooruit Kristof echt prachtig man 😉

Mijn T de helft van jou IS en ik ben zeer te vrede 😀 😀 😉

op naar de volgende, en dat is 😕: 😕: 😕: 😕:

"JuffNetjes" stuur mij even een pb met je volledige naam, nicknames zijn op dit forum niet toegestaan.
Bedankt, Jan 🙂

Hij is prachtig geworden, Kristof! Als ik half zo zou kunnen schilderen als jij zou ik tevreden zijn. Ik heb maar één klein kritiekpuntje, namelijk dat de toren groener oogt dan de romp, de tinten komen net niet helemaal overeen. Op zich niks negatiefs, maar het viel me wel meteen op.

Beste Kristof, ik had mijn bescheiden mening over jouw meester werk al op het KG forum neergezet maar het lijkt mij ook dat ik hier mijn mening moet neerzetten. Was het alleen maar om jou de eer toe te bedelen die ik denk dat jij moet hebben.

Fantastisch en toch heel simpel! Mooie en subtiele weathering, geen overdaad aan fading/chipping/stofjes/en wat al niet meer. Gewoon simpel en toch heel erg overtuigend.

Ik lees met veel plezier je teksten in de AFV en hoop nog veel van je werk te mogen aanschouwen.

Succes met je Brum Brum 😉 😉

JW

Hoi allemaal,

Sorry voor de late reacties , maar vrouwlief vond dat ik me even met andere dingen moest bezig houden , nee nee niet wat jullie denken maar de inritten aan het huis effe opnieuw "inrichten" ! 🙂

Kanne ; graag gedaan ! En bedankt !

Guido ; bedankt !

Dirk ; nee mennekes schilderen lukt me zo niet. Bedankt voor je reactie!

Jan ; Dat je er van geniet maakt me blij en geeft voldoening.

André ; Tja je hebt hem gisteren in het echt kunnen zien. Enne goed om weten dat je ondertussen de kit ook hebt. Smijt die T-70 maar effe weg 😈

Juf : Bedankt !

Maart ; Dat doet me een plezier !

Rinus ; Bedankt , op de komende beurzen in binnen en buitenland zal ik hem wel eens meenemen.

Alex : Smakelijk 😉 en bedankt !

Jurjen ; Bedankt !

John ; Bedankt !

Eelke ; Bedankt , zo op de foto lijkt het of de tinten niet 100% hetzelfde zijn. Je bent de eerste die dat zegt. Nu het is ook wel zo dat ik de zijkanten van de toren lichter heb gemaakt dan de romp.
OMdat de spatborden en die delen van de romp meer onderhevig zijn aan vuil enz.

Boris ; Bedankt !!

JW ; Bedankt amigo. Je doet me wat 😳 😳 . 🙂
Fijn zo iets te horen.
Ik probeer het inderdaad allemaal simpel te houden , het is immers een hobby die ontspannend en relaxed moet zijn.
Het dagelijkse leven is al ingewikkeld genoeg niet ?
Ik wacht nog op de Brumbrum 🙂

Nog eens allemaaal bedankt voor jullie reacties.

Grtz

Kristof

hoi Kristof;

zeer mooi geworden, had alleen een beetje meer stof verwacht, maar ik weet het dat moet ik maar doen hé...hahahaha, en je hebt me zo veel goesting gegeven met die van jou dat het goed zal kunnen dat ik er een van de dagen aan begin.

woord de vilgende dan een beer beer......

sluukes

marc

Boudewijn , bedankt !!!

Marc : Het was mijn bedoeling om niet teveel stof aan te brengen.
Hij moest ook nog wat groen blijven he 🙂

Zeker doen die IS-2.

Voila ga wat verder doen aan mijn Ferdinand.

Grtz

Kristof

Kristof,
Sorry voor de late reply... Ben net terug uit verlof 8)

Ziet er weer verdomt goed uit joeng! Ik zal bij ons op de beurs wel eens een kwartiertje vinden om 'm eens goed te bekijken hoop ik.
Succes in den 13 in Folkstone! (daar ga ik zéker eens goed kijken!)

Groeten,
Staf

Terug
Bovenaan