'In Profound Silence' (WIP)

Hallo medebouwers,

Ik wilde jullie alvast iets laten zien van een projectje waar ik laatst weer mee ben begonnen.
De voorstelling is een soort erf waar een duitse officier eens een kijkje is komen nemen. Er komt een Schwimmwagen bij en een officier van Alpine.. (wordt aan gewerkt)
Het gras is gemaakt met een zelfgemaakte 'statische graslegger' en wat grote pollen bij het spoor en de paaltjes zijn van Reality in Scale. Wat een fantastische service overigens! 😀
Het hekje is gemaakt van verf- en koffie-roer-stokjes 🙄 En de rails is van Trumpeter.

Er zal vast nog veel veranderd worden, maar als er op-aanmerkingen, suggesties of ideeën zijn, laat ze horen 😀

Rinus

inprofoundsilence.jpg

Beste Rinus,

Dat ziet er veelbelovend uit, een zeer authentieke setting! Ben zeker benieuwd naar het eindresultaat. Je hebt al snel goed gebruik gemaakt van de pollen!

Groet,
Olav

Inderdaad een zeer treffend stukje werk......

Haast jammer dat je er een voertuig en figuren op gaat zetten...

Hoewel ik denk dat een eenzame, gesneuvelde soldaat in 't gras een behoorlijk indrukwekkende sfeer zou creeëren in dit geheel...

Zo dat ziet er zeker goed uit! Gras is echt mooi, mooie diepe kleur ook vooral.

Ik zie overigens niet staan welk (merk?) statisch gras er is gebruikt (in de SBS of in je topic)? Wat heb je gebruikt, Heki Decovlies?

Greetz,

Jurrie

Bedankt voor alle reacties! 😀
Ik probeer eerst de schwimmwagen af te maken, dan maar kijken wat voor figuur hier nou het beste bijpast.. 😉

-Olav. Ik was verbaast over de snelle levering en lage verzendkosten! Zeer goed 😀 Ook de graspollen zijn fantastisch. Niet van die verschillende gekleurde sprietjes, maar een airbrushachtige kleur 😛 Als de kwaliteit van de grasmatten ook zo is, dan zal ik hier zeker een van halen. 😳

-Ron. Goed idee! 😛 Ik zal eens kijken wat het beste hierbij past. Ik heb nog een motorrijder in een aardig dode houding. Misschien moet ik die maar eens bewerken 😉

-Jurgen. Het gras is allemaal geairbrushed. De kleurenformules van Per Olav Lund 🙂
Ik heb geen idee wat voor merk gras het is. Geen Heki iig, maar dit is de goedkoopste soort bij de plaatselijke top1toys/modelbouwshop. 🙄 Maar het werk wel echt die vliegenmepper! 😉

Rinus

Terug
Bovenaan