ijsbaan (update 28 december)

Bas Hermsen

Lid van de TWENOT
Het is uiteindelijk de bedoeling dat dit mijn ondergrondje word voor de s-tank. Het ijs is gemaakt met behulp van een glasplaat. Daaronder is een donkergroene laag gespoten en bovenop verscheidene laagjes gloss vernis met een toevoeging van wit. Het effect is nu nog te grof, morgen ga ik er nog een dekkender laag met wit over aanbrengen (met de airbrush). Daarover komt nog stuifsneeuw en nog iets extra's, maar dat zien jullie van zelf wel 😉

RIMG0005-13.jpg

RIMG0006-10.jpg

RIMG0007-10.jpg

RIMG0010-6.jpg

Hoi Bas,
heel apart is het eerste wat in me op komt. ik zie inderdaad wat van die witte bellen terug die je vaak in ijs ziet maar ik vind ze hier en daar wel erg groot..
ben benieuwd naar t vervolg!

grtz jeroen

@ Jeroen T. : Achteraf gezien had dat beter afgestoken, maar nu kan ik dat niet meer veranderen.

@ Jeroen: Weet ik nog niet, maar daar verzin ik wel wat op. Misschien laat ik hem ook zo in stilstand staan met de crew erop.

Op de base heb ik al een naamplaatje en originele badges bevestigd. Deze badges werden door de bemanning van de s-tank gedragen 😀

RIMG0005-15.jpg

Dit ziet er al beter uit als de eerste foto's 😀
Ik ben benieuwd hoe het er in het echt uit ziet, verheug me al weer op de bouwavond!
Jan 😀

bedankt voor de reacties 🙂

@ Marc: Die tweede sneewrand komt er nog bij, maar dit doe ik pas op het laatst als de tracks erop zitten.

@ Jeroen: Klopt wat betreft de grootte, maar ik vind het wel wat hebben. Ik heb ze helaas niet kleiner 😉

I vind 't geheel wel wat hebben...

Maar hoe ga je de beschadiging van 't ijs oppervlak maken? Als daar zo'n stalen monstertje een schuiver over maakt, laat dat beslist wel een krasje of 2 achter.
Ben heel benieuwd naar het vervolg.

ennehhh.... waar heb je die badges vandaan?
Ik zat nl. met een soortgelijk idee te spelen. Moet nog steeds de S-tank van A.A. afwerken en in een Zweedse setting plaatsen..

Terug
Bovenaan