Algemeen Iets andere organisatie van forums?

Dit bericht heeft betrekking op alle regio’s.

Goof Muilwijk

Lid van de TWENOT
Nu we toch aan het opruimen zijn.... 😉

Regio's
We hebben 5 regio's waarvan in 1 forum actief berichten geplaatst worden. De rest heeft een laatste bericht van 3 jaar en (laten we het netjes houden) ietsjes langer geleden. Ik kan me voorstellen dat een mogelijke conclusie zou kunnen zijn dat we deze forums eigenlijk niet meer gebruiken en zetten de regiocoördinatoren hun berichten in het algemene "Regio's en bouwgroepen" forum. Hier dus 🙂
Of (sorry Piet 🙄) de regioforums helemaal laten vervallen. De meeste berichten die hier geplaatst zouden kunnen worden, komen tegenwoordig in "Evenementen".

Bouwgroepen
We hebben 5 actieve bouwgroepen. Dat hebben we opgeschoond omdat er eigenlijk weinig overzicht was. Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens 🤣 Zou het dan niet een idee zijn om de bouwgroepen uit een apart subforum te halen en een niveautje hoger te zetten. Hier dus? Dan staan ze in ieder geval wat meer in het zicht.

Uiteraard alleen suggestie. Gratis advies, en we weten allemaal "alle waar is naar zijn geld" 🙂

Als regio-coördinator moet ik eerlijk bekennen dat mij nog nooit was opgevallen dat de regio’s een eigen plek hebben hier. Ik ben het met je eens dat die weinig zin lijken te hebben want de activiteiten van bouwgroepen hebben eigen plek en wat verder in de regio’s gebeurd past heel goed bij evenementen. Dus wat mij betreft gaan de regio’s er hier uit en gaan de bouwgroepen zoals je aangeeft plek omhoog. Maar ik hoor graag mening van andere regiocoördinatoren.

De regio-subforums zijn er al heel lang, maar inderdaad, ze worden wel heel weinig gebruikt … voor het nageslacht:

IMG_1929.webp

Het lijkt mij ook inderdaad het beste om ze gewoon op te doeken en de berichten eruit te verplaatsen naar het wat algemenere deel waar we nu in zitten met dit onderwerp. Onderwerp-voorvoegsel bij elk onderwerp erbij en het is ook duidelijk over welke regio het gaat.

Ik had ook al het idee dat de berichten in die sub weinig aandacht trokken. Het heeft natuurlijk ook te maken hoe druk mensen het hebben en hoe ze zich door de grote hoeveelheid info worstelen die ze dagelijks voorgeschoteld krijgen. Dan gaan we gewoon evenementen gebruiken. Tenslotte is een trip naar Best (Historama Wereld) ook geen wereldreis meer. We hebben al bezoek gehad uit Zeeland op een bouwzaterdag.....

In dat geval ga ik aan de slag en verplaats ik alle berichten uit de regio-subforums naar Regio’s en bouwgroepen, met voorvoegsels zodat wel duidelijk is over welke regio’s het gaat.

Tenslotte is een trip naar Best (Historama Wereld) ook geen wereldreis meer. We hebben al bezoek gehad uit Zeeland op een bouwzaterdag.....
….hoewel verre voorouders het waarschijnlijk toch te gortig vonden en er redelijk in de buurt een dorp hebben gesticht met de naam ……..
Maar mij ga je bij Historama vaker zien … mooie plek met fijne lui.

Terug
Bovenaan