- Schalen
- Echte voertuigen
- 1:35
- Nu bezig met
- Goeie vraag..... volgende vraag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Daar deed dit mij ook gelijk aan denken. In, ik geloof, The Verlinden Way deel 2 staat ook de bouw van zo’n M113 beschreven.Ik krijg een beetje een flashback naar de oude Verlinden boekjes hier. Leuk, ik ga dit volgen.
Hij was o.a. een van mijn grote inspiratoren, halverwege jaren 90. Net als Shep trouwens.Ik krijg een beetje een flashback naar de oude Verlinden boekjes hier. Leuk, ik ga dit volgen.
Dank voor je aanbod! Ik heb het een en ander aan pakken, zakken en jerrycans. Weinig specifiek IDF, maar ook geen idee wat dat specifieke voor die tijd zou zijn?Hoi Ron,
Als je nog wat IDF onderdelen zoek, geef maar een gil. Denk dat ik nog wel wat heb liggen.
Gr. Nick
Werkelijk? Verbaast me niet.Daar deed dit mij ook gelijk aan denken. In, ik geloof, The Verlinden Way deel 2 staat ook de bouw van zo’n M113 beschreven.

In dat geval vind ik afraffelen helemaal niet zo'n slecht idee... beter zó dan weer een Shelf Queen 😁 en het ziet er verder best goed uit 👍Beetje afgeraffeld, maar ik wilde er vanaf...😳