IDF HEMMT

Ja, ja. Nog een, en ja weer Israelisch.

Ook deze heb ik voor Scale Military Modeller International gemaakt.
Dit is Italelie's HEMMT met tank workshop wielen en Eduard PE.

Deze is ook in Humbroll 84 gepsoten. de markeringen zijn deels decals en deels zalf geschilderd.

De figuren zijn ICM en verlinden. De MLRS "pods" komen uit een DML MLRS (die ik ook nog eens moet af bouwen). de MRE's zijn van plus models en de redbull dozen heb ik via een kennins gekregen.

21.jpg

20.jpg

11.jpg

14.jpg

17.jpg

7.jpg

5.jpg

Groeten,

Jan-Willem

Hey J.W ben zelf niet zo'n fan van modern legerspul maar vind deze zeer geslaagd.
Ook dat slapende mannetje achterin(alleen heb ik die al eens vaker gezien 😉 😉 )vind ik erg leuk.

Groet Rinke

In het echt ziet hij er nog beter uit dan op de foto's. Je kan trouwens echt een goede grappen uithalen met die kerel die aan het slapen is, hehe, uiteinden van de slaapzak vastknopen op optillen met de hijskraan? 😀

bedankt.
Ik had hem helemaal kunnen in bouwen met dozen maar dan had ik er nog meer moeten vouwen, en ik vond dit al genoeg werk met mijn worsten vingers 🙂

@Jurjen,

Fotos nemen is en blijft toch het moilijkste deelvan de hobby hé

Jan-Willem,

Weer een mooi stukje modelbouw! Dit soort voertuigen, evenals Jurjen z'n MAZ, trekken me toch wel. Heb wel iets met die grote voertuigen met dikke vette banden 😉

Wel benieuwd hoe deze er, zonder door een lens te kijken, eruit ziet.

Gr,
Jeroen

Met een karretje of rollator kom je ook een eind 😉 Maar zekers ik ben ook benieuwd hoe deze in het echt er uitziet.

Zelf ben ik op zoek naar dit model van Italeri voor een dio, maar deze kit is slecht te vinden 😢

Op naar het volgende model 😉
Gr Johanna

Hoi,

Zoek in Vraag en Aanbod even op de advertenties van Marcel Kolsteeg. Die heeft er een te koop, hij schijnt er ook nog een kekke recovery conversie bij te hebben.

Mark

Terug
Bovenaan