Hummerrrrr...pasen project

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Zo,de afgelopen twee paasdagen met de Italeri hummer aan de bouw geweest. In 4 uurtjes verspreid over die twee dagen 😉 geen al te beste kit,ik denk voor een serieuze poging dat de Academy/Tamiya kit een betere keuze is 🙄 .ik heb wel een aantal nieuwe kleuren van vallejo model air kunnen uitproberen,en dat bevalt goed 😀 en er zijn ook een aantal dingen niet gelukt..................ach ja 😈
IMG_2945.jpg

IMG_2942.jpg

IMG_2941.jpg

IMG_2940.jpg

IMG_2939.jpg

groeten jeroen,.

En dat in een paar uurtjes gedaan??? Dat ziet er goed uit. pff doe ik weken over 🙂
Alleen wat is die vlek op het dak??
Lijkt wel of Dombo het vliegende Olifantje hem niet zo mooi vond 😉

Jeroen Jeroen...met ALLE respect, deze doet het helaas niet voor mij en ik vind het meteen je minste werkstuk tot nu toe...

dat ding op het dak ?? man wat is dat, dat moet wel het vreemdste ding zijn die ik ooit gezien heb 😕: 😕

even eerlijk met je : ik vind dit een erg saai ogend voertuig, de kleur vind ik erg vreemd, waarom geen mooie ruitenwisser vegen ? deurtje open ofzo, dat ding op het dak, je dekzeil in het algemeen is wat vreemd geweathered, je decals zijn niet volledig tegen de tekening afgesneden en dat zie je, de wielen konden veel beter (wash in naden) , ik zie veel washranden, je bepakking glimt erg etc...

neen je kan veel beter vrees ik !!!

sorry voor de negatieve kritiek, ik weet dat je dat wel kunt verdragen 😉

cheers
Dom

Ik ben het ergens met je eens Dom en andere kant vind ik het nogal gezeur.
A. Het ding is gebouwd in 4 uur tijd.Verwacht jij een op en top model met alles er op en eraan etc in zn korte tijd?Ik niet.4 uur is echt super snel en dan vind ik dit resultaat prima.Ik bouw 1/87 en bouw zelfs geen kant en klaar modell in 4 uur tijd af.
B. Zoals hij al zei in zn post is het niet helemaal gegaan zoals hij het wou.En ik denk ook dat het meer een projectje was om nieuwe kleuren uit teproberen zoals vermeld staat.Ik vind hem op het eerste oog er prima uit zien en dat in het achterhoofd dat ie in zeer korte tijd gebouwd is.

Dat ie veder saai is ben ik het wel met je eens maar ja ik zeg: zie mijn punt A 😉
No hard feelings maar wou even mijn mening er over geven 🙂

🙂 🙂 ,je hebt helemaal gelijk Dom.ik ben de weg kwijt 😀
ik zei toch dat het niet helemaal gelukt was.de deur kan niet open want ik heb het interieur vergeten te schilderen 😳 😛 .er zitten 5 verschillende kleuren op als test en de wash/filter die ik heb gebruikt werkte ook niet helemaal zoals gepland.heb het verder ook niet weggewerkt[hij is op plekken nog nat van het laatste filter 😕 ,ik had dit kitje al jaren liggen en denk die kan ik mooi eens gebruiken zo met de paasdagen[weinig tijd].heb al mijn oude kits weggegooid laatst weet je nog. 😉
ik denk dat dat ding op dak een camonet is ,zat bij de kit.
de ISU waar ik nog steeds mee bezig ben ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan dit........................en ik zou geen white wash meer doen ,nou bij deze 🙂 🙂

groeten jeroen...

mening genoteerd Robert maar als gezeur is het zeker niet bedoeld

ik geef enkel wat comments op een stukje modelbouw, niks meer niks minder en ik zeg steeds wat ik ervan denk, Jeroen weet dat maar al te best 😉

cheers
Dom

En als je foto's post, dan kun je commentaar verwachten.
Als het een testmodel is, dan vraag ik me af wat het idee erachter is om het hier neer te zetten.
Ik test met regelmaat kleuren op modellen, maar daar ga ik jullie niet mee "lastig" vallen.

Sorry Jeroen, beetje off-topic.
Van Hummers heb ik geen verstand. Je kan zien dat het in een korte tijd is gebouwd en daar houd ik het bij.

Grtz
Patrick

Mannen,ik ken Dom persoonlijk en weet dat ie altijd eerlijk commentaar geeft.als het goed is zegt ie het en als het slecht is zegt ie het ook ,en zo hoort het 😀 ,en ieders commentaar vind ik prima,zoals gezegd geen al te beste prestatie van mij deze keer[wanneer wel 🙂 🙂 ]maar dat was ook niet het uitgangspunt deze keer 😉 en ik post het gewoon hier om te laten zien dat het er allemaal gewoon bijhoort,en blijf je mening geven hoor Wim 😀 ..........................en hup naar het volgende model.het word een engelse deze keer en alleen tamiya heeft hem uitgebracht in plastic 1:35 ..........nou,nou weet iemand het al?? 🙂 🙂 😉

groeten jeroen,.

of zo'n rare scout car, zo'n hoekig ding waar ik de naam van kwijt ben.

kvind de hummer maar niets, blaas em maar op met een bermbom!

Timo

Terug
Bovenaan