Humber super snipe "Old Faithful"/Victory car

Tom de Kruijff

Lid van de TWENOT
Interesses
veel te veel
maar nu,LCA ,Daimler ,Leyland retriever .
Schalen
  1. 1:9
  2. 1:16
  3. 1:35
DSCF0830.jpg
DSCF0829.jpg

DSCF0828.jpg
DSCF0827.jpg

DSCF0822.jpg

Eindelijk is de Humber dan "af". Het is niet mijn beste geworden maar als restauratie project kan hij er voor mij mee door.
De oude airfix humber in 1/32 was geen top model en zal het ook niet gauw worden.Maar hij is tenslotte al zeker 35jaar oud.Met dank aan Alex v/d Wetering voor de decals.Met een beetje gerommel is het toch gelukt.
En ook dank aan Paul Shinton die mij jaren geleden een aantal A4tjes stuurde met de nodige foto's.
Ik heb via ML site een verbetering gehad op de naam,er schijnen meer humbers door Monty te zijn gebruikt. Deze uitvoering komt meer overeen met de victory car die in NWE is gebruikt.

cheers,Tom

He, dat er leuk uit! Ik heb hem ook nog liggen, maar denk er sterk over de figuren niet te gebruiken. Hij is voor 75% af maar die laatste 25% gaat me veel tijd kosten. Zoals je zei, een oude kit waar je veel aan moet doen om hem mooi te krijgen.

groeten Maarten

gaaf om te zien dat er nog iemand is die met veel liefde de oude airfix kitjes bouwt.
ben zelf met de M3 Lee bezig van Airfix
Ook zo'n oud beestje, maar goed te zien dat je er een mooi beestje van heb gemaakt.

groetjes manuel

Mooi werk Tom en leuk om te zien dat de decals goed terecht zijn gekomen, alhoewel het waarschijnlijk wel moeilijk was om ze van het papieren dragertje af te krijgen (?).

Het blijft een imposante auto, de Humber Snipe!

Alex

Hoi Alex,

Van de drager af krijgen was het probleem niet .In de juiste ronding op de auto krijgen dat was een kl**** klus .De decals voor het nummer op de motorkap stonden rond de verkeerde kant uit. Maar zoals je hebt gezien is het goed gekomen.
Nogmaals hartelijke dank.

cheers, Tom

Terug
Bovenaan