Hoe ziet jullie werktafel/hoek eruit

haha nee die zit stevig vast hoor 😀 maar als je ff wat verder dan de harrier kijkt zie je dat daar een tiger 1 in aanbouw staat, ok ok dat groene vlekje 😛

en bij dat beeldscherm staat nog een enzo maar dat is iets waar ik niet al te veel werk meer aan ga doen, die is compleet mislukt. 😳

Hallo iedereen,

Hier is mijn plekkie dan:

2d1pzte.jpg

2u7vh1c.jpg

1547ybp.jpg

Dit is een lopend project van mij; een Panther D

51wzt3.jpg

2ztdbep.jpg

Groeten,
Maarten

en dit is mijn hobbyparadijsje
DSC02583.jpg

DSC02587.jpg

DSC02585.jpg

DSC02588.jpg

DSC02584.jpg

Peter

Na 3 dagen hard knutselen heb ik mijn werkruimte weer op orde.
(vertelde ik op de bouwavond in Zutphen)

Zo zijn de compressors onder de werktafel verdwenen om meer beenruimte te krijgen.
Ik heb het werblad verlengt met een breedte van 60 cm en kan nu vanuit 1 middelpunt werken en heb zo alles binnen handbereik.
Ik heb een aparte hoek gemaakt voor de airbrush en het gieten.
Met rijdende gereedschapskasten kan ik evt de werkplek nog groter maken.

Ik heb er een hekel aan om spul te zoeken.
Die hond is normaal wit van kleur maar vond het nodig om in de modder te gaan liggen.

verbouwing1.jpg

verbouwing2.jpg

verbouwing3.jpg

ik zie draaibank, moet hebben 😈 .
verder ziet het er mooi uit, lekker geordend ook. moet die van mij nog steeds opruimen.

groeten erik.

hahaha, ja.. tussen t stoffige mattras, de overdosis schoonmaak spullen en alles wat we nog dubbel hebben van mijn recente verhuizing...

(en dat we dat dubbel hebben wil niet zeggen dat t weg mag 😈 )

Maar misschien kunnen we er nog wat spul uit huis bijproppen? Dan houden we ergens meer ruimte over... 🙄

erik bakker zei:
ik zie draaibank, moet hebben 😈 .
verder ziet het er mooi uit, lekker geordend ook. moet die van mij nog steeds opruimen.

groeten erik.

Allen bedankt voor de reacties.

@Erik , draaibanken zijn er genoeg te vinden ,laat je wel even goed voorlichten je hebt er zoveel verschillende van.
het nadeel van en draaibank is dat hij veel ruimte in beslag neemt met name de poten om het geval waterpas te zetten.
Geordend zit in mijn bloed lol (defensie) maare het werk echt lekker.

@Mike , 2 jaar geleden had ik dit ook niet, zat toen nog in een huurhuisje in Seedorf.
Ik heb het geluk gehad om een lap grond te kopen in Duitsland en daar ons paleisje neergezet.
Natuurlijk heb ik met mijn vrouw overlegt dat er een hobby ruimte zou komen.
Deze is 35 kwadraat meter met water en luchtdruk voorziening (had er altijd al een hekel an gehad om in het oude huis steeds de trap naar beneden te nemen om mijn Brush schoon te maken).

@Clarina,Elco , Hier liggen nog kavels te koop voor vrijstaande huizen

@Martin , Ik bouw het liefst grote diorama,s ,hobby heeft bijna 5 jaar op zijn gat gelegen vanwege uitzendingen en de bouw,

@Roger , verzamelt u veel 1:1 duitse uitrusting uniformen ect?
Als dat zo is Pm mij even ik weet hier nog het 1 en ander van mijn Duitse buren.

iedereen is trouwens welkom als die in de buurt is voor een bak koffie (Douwe koffie).

Ik zal mijn werkplekje ook maar eens plaatsen.
CIMG5398.JPG

Opvouwbare spuitcabine die ik inklap een onder mijn buro zet als ik deze niet nodig heb
CIMG5399.JPG

Werktafel met daglicht TL.
CIMG5400.JPG

Kast met materialen en een paar kitjes op voorraad.
CIMG5401.JPG

Onderkant kast met de compressor
CIMG5402.JPG

En als ik mijn burostoel een kwart slag draai zit ik aan mijn buro voor de administratie en de PC.

Omdat er een kleine aan zit te komen en wij niet een gigantisch groot huis hebben, word mijn voormalige bouwkamer nu de babykamer.
Hierdoor moest ik verhuizen naar de bijkeuken. Ruimte is er niet echt maar ik mag blij zijn dat ik nog ergens mijn eigen hoekje mag houden haha. 😀

4296810701_161b333e67_b.jpg

Mijn nieuwe werkplek is klaar, hoewel ik eigenlijk altijd in de woonkamer aan het bouwen ben 😀

Nu ziet het er nog clean uit, maar na een uurtje bouwen is het alsof er een bom ontploft is... haha

DSC01211.jpg

DSC01212.jpg

DSC01213.jpg

DSC01214.jpg

DSC01215.jpg

En mijn werkplek in mijn "nieuwe" huis

IMG_67791.jpg

IMG_6777.jpg

Ik mag van de vrouw des huizes alleen niet spuiten als de was hangt 🙁 Toch wel een beetje flauw

Martin Visser zei:
En mijn werkplek in mijn "nieuwe" huis

IMG_6777.jpg

Ik mag van de vrouw des huizes alleen niet spuiten als de was hangt

Maar jullie kunnen nu wel tegelijk de washes doen!... (sorry)

Eric

Maar sta je nu te airbrushen, of heb je een barkruk?

niels huijnen zei:

Lieve Niels,

let je ook op het daarwerkelijk afzuigen van je spuitdamp? ofwel een mooie luchtslang van de bovenkant van je afzuigkap naar buiten het raam (wat zo mooi dichtbij is).
Want recht naar boven afzuigen heeft niet zoveel zin 😉

Gezondheid 😉

Wie? Michiel? ken ik niet...😛

maar dat is inderdaad ook heel mooi dat hij weggewerkt is 😉 Toppie

ps. zie het niet als aanval maar meer een bezorgdheid om een ieders gezondheid 🙂

@niels,
lijkt me leuk als je met thinner gaat spuiten en je de kachel aan hebt (ik neem aan dat het een houtkachel is) krijg je een lekkere afterburner op het dak 🤣 🤣 🤣 .
gaaf ook al die plakken op die plank, ik wil ook nog zoiets. de planken heb ik in ieder geval al 😀 .

groeten erik.

hee welkom bij de club Niels! 😀
jij bent zo te zien niet de enigste met een kamer die van die kinderachtige trekjes heeft. 😛 😳
ik en mijn bijna 16 jaar hebben een kamer met groene muren en een blauw plafont met witte wolkjes om op te slapen/airbrushen 🙂

Wijnand Krikke zei:
Dit is mijn werkplekje..

Nog vrij nieuw en schoon.
Groet, Wijnand 8)

DSC_1797.jpg

bij mij op het werk hangt een sticker met de tekst;
A clean desk is a sure sign of a sick mind!!!!!!!!!
Neem dat werkplekkie maar snel in gebruik zou ik zeggen!!
Veel bouwplezier ermee want zoals het spreekwoord luidt; een eigen werkplek is goud waard...ofzo 😕

Tof plekkie Niels 😛 enne...... opruimen doet een mens goed...... (dat opruimen werkt namelijk dóór in je koppie :idea: ).

Voor je 't weet zit je weer als een dolle te bouwen 😉

Dolle groet 😀
Peter (die ook bezig is met opruimen, want word horendol van al de prikkels 😱 )

Verhuizen heeft toch zijn voordelen,
ik heb een nieuwe wekplek gekregen dit keer een hele eigen kamer die ik zelf heb in kunnen richten. het is nog niet geheel af maar heb al wel wat zitten bouwen.
voor
GroteFoto-JBLTFJK3.jpg

leuk maar een beetje klein en kon mijn spullen niet laten liggen gezien het in de huiskamer was en geen ruimte voor gebouwde en ongebouwde modellen.
nu
GroteFoto-IGMBBW8O.jpg

de kast voor de boeken en ongebouwde modellen op de planken zit let strip vandaar het licht.
GroteFoto-F83UVA7I.jpg

de werkplek
GroteFoto-AG8FQF4B.jpg

toch wel lekker en geheel eigen plek.
groetjes stijn

Terug
Bovenaan