Hetzer + klein dio (Herfs '44) W.I.P. *Update 24-1*

Als we het er toch over hebben, ook ik heb met veel plezier een hele tijd naar je dio gekeken. Een erg goed weergegeven sfeer.
Wel nog enkele puntjes: de figuren mochten wel wat dieper in de grond staan/zitten (herfst..een zompig/zachte grond..)
De duitser leek ook nog een beetje te zweven.

groet,
RJ

Boris,
Helaas was ik niet in Einhoven, en heb hem dan ook (nog) niet in het echt gezien.
Maar na al deze woorden toch wel reuze benieuwd geworden naar de eindfoto`s 😉 😀

Greetz Jacco

Dag heren!
Ja idd ik heb hem mee genomen naar Eindhoven. Voor 99% zal hij af zijn (denk ik 😉 ) Het licht werkte niet echt mee helaas (wat wil je met een biljardtafel) maar ik ben blij dat hij goed ontvangen is.
Die nek is idd misschien iets te lang. Het betreft geen figuur met een "holle" sjaal waar je de nek zo in drukt. Dus ik heb hem op maat moeten vijlen in een soort kiel. Zou ik dat nu verder doen zal ik zeker het schilderwerk beschadigen, dus laat ik het maar zo. Ik heb hem geplaatst met de voeten plat op de grond, maar idd niet weggezakt in de aarde. Had ik dit willen done had ik er tijdens de bouwfase van de ondergrond al rekening mee moeten houden. Maar 't is geen natte scéne, dus dat neem ik voor lief 😉 .
@ Rob: Die voetstapjes zijn idd correct, maar niet vanwege mijn schilderkunsten. 😳. Het is het setje van caliber 35. Zij verkopen footprint sets van diverse typen/ legers/ perioden. Erg bruikbaar!
Ik zal hem zeker nog eens vaker mee nemen, misschien met nog wat kleine aanpassingen.

groetjes!

Terug
Bovenaan