Michel Caudron zei:
...de foto kan inderdaad als niet fijn ervaren worden, maar niks ergers wat ze op CSI kunnen zien 😉
Onze kinderen zijn 7 jr., 6jr. en 2 jr.. Hoeveel in die categorie ken je er die CSI kijken?
De oudste mag nu vrijdag 's avonds op blijven om een deel van hollands got blabla te kijken met de mamma,
tussendoor bij GTST moet hij gaan spelen in de speelkamer. (hier staat by the weg de computer ook)
Daarna mag de grote vent een uur kijken en dan naar bed.
Daar staat tegenover dat hij dus in tegenstelling tot zijn vele leeftijdsgenoten geen Pokemon mag kijken of iets van dien aard.
In onze ogen teveel geweld en gevecht, en juist met name de oudste kan dat geweld niet plaatsen.
Eén keer kijken is een week lang dromen en nachtmerries. (en hij is één van de vééélen)
Na het zien van Kung-fu Panda waande hij zich met 7 jaar een echte Bruce-Lee.
De dag erop moest zijn zus van 6 het dus al ontgelden middels de technieken die hij dacht te beheersen.
(waarop wij onze straftechnieken weer uit de andere kung-fu kast moesten trekken)
Die van 2 doet alles na wat hij ziet, en dus ook écht álles !!!
En leg aan anderen maar eens uit dat hij echt pas 2 is.
Ik heb geen bezwaar tegen de foto,
maar had in plaats ervan een link geplaatst,...
Nadat de kinders in bed liggen verdiep ook ik me in oorlogs-gruwelen en ben ik blij dat zij dáár nog geen weet van hebben.
We twijfelen erover om met de oudste volgend jaar eens naar Overloon te gaan,
want wanneer zijn ze er aan toe?
Elke ouder kiest zijn grenzen en die van hun kinderen.
Mede omdat onze kinderen ook op onze PC spelletjes doen proberen wij om bepaalde zaken ver van ze te houden.
Je hebt geen idee hoe vlug een kind van 3-4jr. weet met een PC om te gaan, en dat terwijl het geen letter lezen kan...
Kleine potjes hebben grote oren,
maar even zo vlug klikken zij net als ons op Internet rond...
En beelden zeggen bij hen meer dan woorden...
Rico