Hallo allemaal.
Pas kort geleden ontdekt dat er heel veel modelbouwers actief zijn op internet ! Nooit geweten, leuk !!
Zelf bouw ik al heel lang, mijn oudste modelletjes zijn minstens 25 jaar oud (nog steeds mooi). Tweede wereldoorlog, schaal 1:35
Geen airbrush, gewoon penseel, dus van dichtbij lang niet zo fraai als wat ik hier en daar bij anderen zie.
Maar goed, Ik had ze allemaal netjes in een rek staan, toen ik het idee kreeg er grote dio's van te maken.
Bijgaand de eerste drie:
duitse kolonne in frankrijk 1940
overleg duitse en italiaanse kolonne in noord afrika 1942
britse troepen klaar voor alamein 1942
Nu bezig met brits/franse troepen in dorpje met huisjes etc.
Om kritiek voor te zijn, hier en daar wat historische foutjes. Zo is de houwitzer eigenlijk een 1943 type, is de M3 tank eigenlijk amerikaanse uitvoering enz.
Ik kan helaas geen Verlinden permitteren, dus alles handwerk, veel minder mooi.
Maar het resultaat is toch wel aardig of niet ?
Kritiek is altijd welkom, je bent nooit te oud om te leren !
Pas kort geleden ontdekt dat er heel veel modelbouwers actief zijn op internet ! Nooit geweten, leuk !!
Zelf bouw ik al heel lang, mijn oudste modelletjes zijn minstens 25 jaar oud (nog steeds mooi). Tweede wereldoorlog, schaal 1:35
Geen airbrush, gewoon penseel, dus van dichtbij lang niet zo fraai als wat ik hier en daar bij anderen zie.
Maar goed, Ik had ze allemaal netjes in een rek staan, toen ik het idee kreeg er grote dio's van te maken.
Bijgaand de eerste drie:
duitse kolonne in frankrijk 1940
overleg duitse en italiaanse kolonne in noord afrika 1942
britse troepen klaar voor alamein 1942
Nu bezig met brits/franse troepen in dorpje met huisjes etc.
Om kritiek voor te zijn, hier en daar wat historische foutjes. Zo is de houwitzer eigenlijk een 1943 type, is de M3 tank eigenlijk amerikaanse uitvoering enz.
Ik kan helaas geen Verlinden permitteren, dus alles handwerk, veel minder mooi.
Maar het resultaat is toch wel aardig of niet ?
Kritiek is altijd welkom, je bent nooit te oud om te leren !