Groepsbouw Steyr RSO?

Ben je geïnteresseerd in een nieuwe groepsbouw met de Stey RSO als onderwerp?

• Nee

Stemmen: 5 20,0%
  • Ja, maar weet nog niet of ik mee zal doen.

Stemmen: 13 52,0%
  • Ja, ik doe mee!

Stemmen: 5 20,0%
  • Ik twijfel, maar laat me graag overtuigen.

Stemmen: 3 12,0%

• Totaal aantal stemmers
    25
  • Deze opiniepeiling gaat sluiten: .

Rob Plas

Lid van de TWENOT
Interesses
WW II, Vietnam, Falklands KL
Voertuigen en bustes
Schalen
  1. 1:9
  2. 1:16
  3. 1:35
  4. 120 mm
Nu bezig met
1/35 Diorama's Oosterbeek '44 en Duitsland '45, 1/16 M113 ACAV in Vietnam
Met de nieuwe Tamiya Steyr RSO binnenkort in de shops wilde ik eens peilen of er mensen willen meedoen met een groepsbouw projectje met als onderwerp de RSO. Het is al weer even geleden dat we hier een groepsbouw projectje hebben gehad.
Wat mij betreft mogen dan alle merken en schalen meedoen. Ikzelf zou kiezen voor de nieuwe Tamiya met een 88mm PAK 44 aan de trekhaak er achter.

ja t lijkt me een hele leuke om mee te doen, ik denk dat ik hem in combinatie met de nieuwe pak 38 van tamiya bouw.
das uit de doos een heel leuk diotje.

Ja dat is een leuk idee, ik heb aardig wat RSO's staan, maar wel een beetje lange bouwtijd aub

Het lijkt me een leuk ding om te bouwen, maar, moet nog wel een zooitje inspiratie opdoen, en ik heb nog geen idee of de zolder dan al vrij is om em in de verf te blubberen, iets met ex op zolder en daar is mn hok ook

Das geen tamiya kitje
Hoeft ook geen Tamiya kit te zijn, mag elk merk zijn als het maar een RSO is, (tenminste daar ga ik vanuit) 🙂

Ik wil met deze meedoen:

RSO.webp

Wat mij betreft mogen dan alle merken en schalen meedoen. Ikzelf zou kiezen voor de nieuwe Tamiya met een 88mm PAK 44 aan de trekhaak er achter.

De Riich kit is een Skoda, dan wordt het een RSO groepsbouw. Overigens verwacht ik niet aan te sluiten maar wel mee te lezen/kijken.

Ik zie genoeg draagkracht voor die evenementje, dus:
STARTDATUM 1 november 2026
EINDDATUM 1 februari 2027, 12:00 u.
Dat geeft iedereen 3 volle maanden de tijd om een model te bouwen, af te ronden en hier tentoon te stellen.

Terug
Bovenaan