[Goof] VRC-105 Centauro RCV

Goof Muilwijk

Lid van de TWENOT
Jawel, ik ga ook weer meedoen aan de FOC 😀

Naar goed gebruik heeft m'n vriendin de VRC-10 Centauro RVC van Trumpeter uitgekozen voor de FOC.
"Goed gebruik" is dan enigszins hoogdravend als je bekijkt dat dit pas de 3e FOC is waar ik aan mee doe, maar goed 😉 Ik pak uit m'n voorraad alle dozen die een beetje voldoen aan de criteria en stal die uit ter keuring. Er vallen dan gelijk een hoop leuke kits af met de mededeling "gatver, die niet hoor". Uiteindelijk blijven er wat kanshebbers over waarvan 1 meestal toch wel de voorkeur heeft. Heeft ze toch het idee dat ze de baas is 😉 En dit keer won de Centauro het net van de Strykers MGS en MEV. Dus die is het geworden 🙂

Arno heeft al een uitgebreid verslag van de kit gedaan hier. Ik heb dus dezelfde kit, geen voyager set maar dan ook weer wel een RB-model loop. De kit heb ik "gekregen" van m'n broertje (eigenlijk een tegoedbon van Hobby Modelbouw in Dordrecht die ik dan zelf voor deze kit heb ingeruild), de loop is een beetje van de buit van SMC 🙂

De volgende foto wil ik jullie niet onthouden. Zoek de verschillen met de box-art van Trumpeter:
DCP_1669.JPG

Gelinkt vanaf http://www.primeportal.net/apc/oskar/vrcc-105_walk.htm

Ik heb er best zin in 😀

't is een stoere bak hè 🙂 Jij ook succes Arno!

En omdat ik toch nog liever zelf de foto's van de inhoud maak, bij deze. Een behoorlijke doos plastic, wat PE en een ijzerdraadje.

centauro-1.jpg

Ik zal als eerste officieel de handoek in de ring gooien. Of het plastic terug in de doos doen 😉

Al een tijdje is het heel druk geweest op m'n werk en kwam ik nergens anders aan toe. En dan staat daar op de hoek van de tafel het onderstel van een Centauro te staan. Het begon me een beetje tegen te staan, steeds meer als een verplichting te voelen. Dat wou ik toch maar niet doen.
De Centauro is dus weer even terug in z'n doos gedaan. Da's de 2e FOC die ik enthousiast start maar halverwege bij afhaak. Nieuwjaarsvoornemen is om dat toch anders aan te pakken in 2013.

Voor de rest van jullie: bedankt voor het kijken en heel veel succes!! 😀

Dat is jammer, zeg 😕 ! Maar ik kan me het voorstellen dat je dit hebt besloten. Ik denk dat dat ook het beste is, het zal de Centauro alleen maar goed doen 😉 .

Misschien kan je een keer wat plaatsen in het Voertuigen en Diorama's subforum, ik weet niet waar je allemaal mee bezig bent, maar dat komt de kwantiteit (en hopelijk ook de kwaliteit 😉 ) in dit deel van het forum ook alleen maar ten goede 🤣 .

Groetjes,

Maarten

Da's jammer,

voor mij veranderd er eigenlijk niets,
ik ging laatste eindigen en dat blijft nu nog zo... 🤣

Succes als je hem wel weer ter hand neemt,

en succes met je goede voornemens,

Rico

Terug
Bovenaan