Goede airbrush shop in Goes

Rob Plas

Lid van de TWENOT
Interesses
WW II, Vietnam, Falklands KL
Voertuigen en bustes
Schalen
  1. 1:9
  2. 1:16
  3. 1:35
  4. 120 mm
Nu bezig met
1/35 Diorama's Oosterbeek '44 en Duitsland '45, 1/16 M113 ACAV in Vietnam
Vanmiddag ben ik kennis gaan maken bij Lion-Art in Goes waar ik nog niet eerder was geweest.
Het is een shop waar ook autolak etc gemengd en verkocht wordt, met daarnaast een zeer uitgebreid assortiment airbrushes en benodigheden. Ik zag er o.a. Harder & Steenbeck en Iwata, maar er is veel meer.
De eigenaar is vriendelijk en heeft ook duidelijk kennis van zaken.
Let wel even op zijn openingstijden, die wijken wat af.

20260424_122329.webp20260424_122340.webp20260424_122349.webp20260424_123047.webp

Ik kwam er vorig jaar achter dat die zaak bestaat, maar ben er nog altijd niet aan toegekomen om er ook een keer langs te gaan. Toch maar eens doen als ik naar je foto’s kijk.

Ze hebben er 2 of meer modellen met zo'n "pistooltrekker" waar jij het in Goes over had, dat zag er goed uit

Das gek...ik heb een tijdje terug er eea besteld omdar asa het niet op voorraad was en lion art wel...

Waarom is dat "gek"?

Ik kwam er vorig jaar achter dat die zaak bestaat
Het is dat jij het me vertelde, ik heb er notabene 3 jaar op nog geen kilometer ervandaan gewerkt. Dat heeft me iig. veel geld bespaard..... 🤣

Ze hebben er 2 of meer modellen met zo'n "pistooltrekker" waar jij het in Goes over had, dat zag er goed uit
Dat heb ik op hun website gezien, ja. Maar het is gelijk zo’n grote uitgave voor iets waarvan ik niet weet of het ook wel beter werkt dan een traditionele airbrush. Wat een goede reden is om er eens een keer langs te gaan 🙂 Tegelijk zit ik te denken dat ik misschien beter eerst eens een goedkope bij Amazon of zo kan kopen om te proberen, en als dat bevalt meer geld uitgeven aan een „echte”.

Gek? Ik ben zeker geen wereldreiziger, en hoewel ik afgelopen week in legoland billund ben gewees, weet ik geneens precies waar goes ligt, maar ken deze winkel wel. In mijn ogen gek...

Goes ligt op Zuid-Beveland. Dat ligt in Zeeland. Dat ligt onder Zuid-Holland, links van Noord-Brabant en boven West- en Oost-Vlaanderen en (net een beetje) Antwerpen 😉

Een groot deel van die informatie was me reeds bekend, maar zon wereldstad ben ik nog nooit geweest, en dat zal nog wel effe duren ook 🙂

Terug
Bovenaan