Gevonden: iemand die voor mij kan/wil printen 🙂.

Richard Cramer

Lid van de TWENOT
Hallo allen,

Ik zoek iemand die bereid is voor mij een (eenvoudige) 3D poort te ontwerpen en te printen.

Ben namelijk bezig met een diorama waar ik een tijd geleden een PE poort bij heb gekocht. Deze is dus plat, en de verf laat steeds los, hoe goed ik het zaakje ook prime.... Omdat de rest van het smeedwerk wél 3D is (zij het van plastic) valt de poort ook uit de toon. 3D hekwerk/poorten die op de markt zijn kan ik helaas niet gebruiken omdat de omheinende muur waarin het komt al gebouwd is (zie foto). Ik zit dus vast aan de breedte.

Op de eerste foto de poort/het hekwerk van PE. Deze dient als voorbeeld/inspiratie voor de 3D poort. De hoogte inclusief de punten is +/- 65mm. Dit mag afhankelijk van het ontwerp max. zo'n 70mm zijn. Breedte staat dus wel vast, dit is 58mm, inclusief de "hengen" en de "duimen" (dat waar de poort in hangt: zo heet dat geloof ik 🤔...). De tweede foto laat het diorama zien, waar de poort straks in komt.

Uiteraard hoeft één en ander niet gratis. Wel zou ik het diorama voor juni af willen hebben ivm het 50-jarig jubileum van de Twenot. Het zou dus fijn zijn wanneer het hek voor die tijd geprint is.

Ik hoor graag of iemand dit kan en wil doen 🙂!

Groeten, Richard. 20260201_182706.webp20251223_203529.webp

RT-diorama heeft ook hekken in het assortiment

Terug
Bovenaan