Geschutsstelling Atlantic Wall

dit ziet er strak uit. volg je postings ook al een tijdje en had ook zo mn twijfels over de pak38. aangezien ik daar totaal geen verstand van heb hou ik dan wijselijk mn mond 😉 maar de 88 is zoiezo al een bruut wapen en deze stelling maakt hem compleet!

grtz jeroen

bedankt mannen,

om even terug te komen op de tankversperringen... Die heb ik vandaag in de verf gezet...

IMGP4877.jpg

IMGP4876.jpg

en heb ook al enkele kistjes in de verf gezet

IMGP4866.jpg

IMGP4867.jpg

groeten

koen

Kijk kijk, dat ziet er veel beter uit 😀 Verhoudingen zijn nu veel mooier en het ziet er veel logischer uit. Het geheel opvullen met wat kisten (zien er ook al mooi uit) en een bemanning en het is een compleet plaatje. Keep it up!

Hoi Koen.
Is het een idee om je (erg fraaie :!: ) zelfgemaakte tankversperringen in het forum 'Technieken: how to?' een keer uit te leggen. Met wat meer foto's en maatgevingen e.d. Dat onderdeel van het forum wordt helaas te weinig ingevuld. En dit is nou net een origineel onderwerp dat daar perfect in past.

hoi iedereen...

hier ben ik weer met wat progress. Ben begonnen aan de eene kant aan te planten... Het gras is een mengeling van twee verschillende lengtes en verschillende kleuren... het is nog iets te fel nu dus denk dat ik de airbrush er nog eens op los zal laten... de kleuren op de fotos komen nogal fel over... vooral het wegje... is in realiteit veel zachter... maar ik denk dat dit aan het kunstmatige licht is te wijten...

PICT0001-1.jpg

PICT0002.jpg

PICT0003.jpg

groeten

koen

Terug
Bovenaan