Peter Stoof
Lid van de TWENOT
Hoi,
De Dingo Scoutcar is gereed, op het naamplaatje na, dus tijd voor een nieuwe kit.
Deze keer heel wat anders, de German Tractor with FIa-MG151/20 Drillingslafette Auf Sd.Anh.Ost
De Lanz tractor met aanhanger met daar op de drillingslafette, het lucht afweer geschut wat ook werd gebruikt tegen grondtroepen.
De kit is van Miniart, nr 53008.
De kit,
Begonnen met het motor gedeelte.
Verder opgebouwd, zo uit de doos, niets bijzonders en bouwt lekker weg ondanks de vele kleine deeltjes.
Zit ook een klein vel met photo etch bij, voor iets meer details.
Deze is klaar voor de primer...
De aanhanger is ook snel in elkaar gezet, de linker- en achterkant blijven naar beneden hangen.
Deze is ook klaar voor de primer...
De "sneeuwschuivers" komen er ook onder ondanks dat hij op de wielen komt te staan.
Dan het luchtafweergeschut, de drillingslafette.
Met een hoop kleine onderdelen was dit eigenlijk de uitdaging, was even opletten hoe dit allemaal in elkaar
gezet moest worden. hij is ook klaar voor de spuit.
De uitvoering die ik maak, daar komt niet het schilt op, wat je soms ziet aan de voorkant.
De munitieband die links en rechts komen die plaats ik later.
Alles gereed gemaakt voor het spuiten en verven, eerst maar eens beginnen met de primer...
Zoals ik al zei, op naar de primer.
Peter.
De Dingo Scoutcar is gereed, op het naamplaatje na, dus tijd voor een nieuwe kit.
Deze keer heel wat anders, de German Tractor with FIa-MG151/20 Drillingslafette Auf Sd.Anh.Ost
De Lanz tractor met aanhanger met daar op de drillingslafette, het lucht afweer geschut wat ook werd gebruikt tegen grondtroepen.
De kit is van Miniart, nr 53008.
De kit,
Begonnen met het motor gedeelte.
Verder opgebouwd, zo uit de doos, niets bijzonders en bouwt lekker weg ondanks de vele kleine deeltjes.
Zit ook een klein vel met photo etch bij, voor iets meer details.
Deze is klaar voor de primer...
De aanhanger is ook snel in elkaar gezet, de linker- en achterkant blijven naar beneden hangen.
Deze is ook klaar voor de primer...
De "sneeuwschuivers" komen er ook onder ondanks dat hij op de wielen komt te staan.
Dan het luchtafweergeschut, de drillingslafette.
Met een hoop kleine onderdelen was dit eigenlijk de uitdaging, was even opletten hoe dit allemaal in elkaar
gezet moest worden. hij is ook klaar voor de spuit.
De uitvoering die ik maak, daar komt niet het schilt op, wat je soms ziet aan de voorkant.
De munitieband die links en rechts komen die plaats ik later.
Alles gereed gemaakt voor het spuiten en verven, eerst maar eens beginnen met de primer...
Zoals ik al zei, op naar de primer.
Peter.