Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
van die nipper kan ik zeggen dat die zeer goed nipt !!eens kijken of dat handig is.
Ik gebruik hem veel, bijna alleen maar. Tijdens het knippen krijg je minimale spanning op de onderdelen, waardoor ze niet wegspringen. Ideaal voor kits zoals Miniart. Ik wil niet anders meer.Sommige zijn maar nipt, maar deze niet, dus?

Oh toch , begon ff te twijfelen, dus toen maar de prullenbak in😉Dat was bedoeld als grapje — André, volgens mij had je hem wél begrepen, als ik je verwijderde bericht lees 🙂
Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met de schuurdinges, die lijkt me ook wel wat.Das wel een mooi apparaat (in het fimpje tenminste), maar inderdaad flink prijzig.
Ik heb recent een Dspiae cutter single blade nipper gekocht en kwam toen ook een schuurapparaatje van hetzelfde merk tegen. Ook maar besteld 🙂, nu eens kijken of dat handig is.
Bekijk bijlage 55522
Mn dominante arm kan ik wel gewoon gebruiken, maar mn linker gebruik ik vooral voor het vasthouden van figuren en modellen tijdens het schilderen. dus ik zoek echt naar dingen waar ik figuren of modellen in vast kan zetten en met mn rechterhand in de hoe kan zetten die nodig is.Hoi Eric,
ten eerste wens ik je alvast een degelijk herstel toe ! Voor wat betreft hulpjes voor eenarmige bandieten die aan
modelbouw en het schilderen ervan doen ? misschien is deze "hand stabilisator" iets voor je ?
Dit is er maar één uit vele variaties qua prijs (en kwaliteit?) helaas heb ik geen ervaring met dit type tool.
groet ✌️