- Interesses
- Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Medium Tank T6
Dat denk ik ook dat een goed idee is, ja 🙂 Ik moet alleen eerst even een stukje schilderen in de kleuren die ik voor de tank gebruikt heb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

lijkt me niet heel vreemd. Ik denk dat ze toen ook al eerder de kleinere mensen aannamen voor tankbemanningen.het figuurtje op de H39 is 47 mm van voetzolen tot de bovenkant van z’n helm, dat zou zeg maar 1,65 m zijn …
ik vind het er goed uitzien 👍 Zet de Char op een natte weg en het effect zal zeker overtuigen !glansvernis, „regen”
Misschien wel, maar deze man zou nog geen 1,60 m zijn zonder helm en schoenen, dat lijkt me toch wel heel klein. Maar het valt niet op zolang er geen ander figuur naast staat 🙂 (Dat is waarom het me opviel: bij lag bij een figuur voor de Sherman III waar ik ook mee bezig ben.)lijkt me niet heel vreemd. Ik denk dat ze toen ook al eerder de kleinere mensen aannamen voor tankbemanningen.
Nu dan alleen nog een nat wegdek … 🙂ik vind het er goed uitzien 👍 Zet de Char op een natte weg en het effect zal zeker overtuigen !
ga je dat maken ? of had je geen plannen voor ondergrondjes ?Nu dan alleen nog een nat wegdek … 🙂