Fordje in verdere behandeling ...nu in camokleurtjes

hey

naast mijn andere projectjes ben ik nog steeds bezig met dit Fordje
leuk projectje
nog te doen: wielen afwerken, decals, vernissen, weatheren, grondwerkje en figuur (niet militair)...

cheers
Dominique

fordincamo1.JPG

fordincamo2.JPG

Je bent de bijl vergeten te schilderen 🙂 🙂
Ziet er goed uit Dominique! Blijven leuke dingen, die eerste wereld oorlog tanks/ voertuigen....nog echt primitief 😉
Jan 😀

Dat is een tof ding! Welke kit is dat?
Ik heb hier ook nog een paar WWI kits liggen die ik zeker nog wil gaan bouwen. (oa de whippet, FT17 en Male en Female) Ben eerder deze week nog naar het museum in brussel geweest om ze uitgebreid te gaan fotograferen.

De camo is goed gelukt. handgeschilderd of geairbrushed?

Groeten

Flip

Hi dom,

Met een likje verf ziet ie er toch beter uit. Mooie camo, zowel als schema maar ook hoe die bij jou gelukt is.
Alleen de grijze vlek op de voorplaat/kijkluik/motorkap, tweede foto. Ik heb het idee dat de verf hier een beetje dik is, en dat de naad helemaal opgevuld is met verf. Het kan aan de foto liggen maar het viel me op.

Cheers, MartinD

bedankt jongens !!!!

dit is de RPM kit in 1/35 (eerste kit waar de bouwinstructies achteraan de doos staan 😀 ), een ongelooflijk slecht passende kit !!!

Martin, dat is puur de foto die bedriegt !!!

Camo is handgeschilderd, de zwarte lijntjes zijn van een permanent black marker...

en dit is niet WW1 maar wel Polen 1930 😉

nogmaals bedankt !!

Dominique

Real nice homey!!!
Gelijk ik al zei, hoe zotter den bouwer hoe zotter de modellekes 🙂 Ik vind em sjiek! en dan zeker dat het allemaal met de hand geschilderd is. Is mss wel nog es iets voor mij... Airbrushen lukt me ook niet echt al te best.

Laat maa vlug updates zien eh. En dat ondergrondje komt goed. Daar ben ik zeker van!

Terug
Bovenaan