Flaregunshot klaar (eindelijk)

Hallo iedereen,

Eingelijk is dit figuur dan klaar. De angst om een stuk tank te moeten spuiten en weatheren hebben dit project erg vertraagd. De "tank" is nog verre van perfect, maar voor een "niet tankman" denk ik wel dat het nog meevalt.

Graag had ik gehoord wat jullie ervan vinden.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Gino.

deckready.jpg

flareready1.jpg

flarready5.jpg

flarready4.jpg

flareready3.jpg

flareready2.jpg

ziet er heel goed uit!!
jammer dat je geen hele tank gemaakt hebt 😉 , tja idereen heeft z'n eigen intresses, is dat zo als kit te koop dat motor dek? het is je goed gelukt de kleur na te maken. lekker verweerd. het figuur, tja wat moet ik daar van zeggen. wat ik altijd zeg. top. de bekende technieken en kleurgebruik is weer juist zoals altijd. alleen kijk ik vaak zo licht op de huidskleur of komt dat door de foto?

groetjes

Hey Gino,

wat raaskal je nou ? 😀 Ziet er toch prima uit. Kunnen veel van ons "tankmannen" nog wat van leren.

Ik vind het idee van de figuur op het dek sowieso al erg leuk gevonden.

De figuur ziet er, zoals altijd goed uit. Ik doe het niet na, en al zeker niet met acryl. Geef mij maar olieverf en Humbrol. Ik heb geen geduld voor acryl. Ik ben niet zo´n fan van figuren in acryl, maar zoals jij het doet kan ik er heel goed naar kijken (en da´s een groot understatement).

Als je dan toch graag een kritische noot wil horen; ik kan je werk vanaf je foto´s altijd heel moeilijk beoordelen omdat de resolutie van de foto´s (zei de digitale leek) zo laag is. Of is het de belichting? ´t Is dat ik je werk regelmatig in het echt kan bewonderen zodat ik weet dat het altijd van grote klasse is.

Keep posting, zou ik zo zeggen.

Groet,

Robert

Hoi Gino,

hij is erg mooi geworden. Ik vind het ondergrondje heel goed bedacht! En prima geschilderd ook, je zou iets minder chips kunnen aanbrengen, maar verder helemaal prima.

Grtz

Eelke W>

Gino

Wederom weer een fantastisch project wat je laat zien. Net als Eelke heb ik het idee dat het qua chips iets minder had gekund maar verder heb ik er niks op aan te merken. gewoon een topstuk..

Greetz Robert

Gino,
Complimenten voor het figuur en het schilderwerk, ik heb alleen 1 dingetje, het lijkt net of de linker voet op foto 3 nergens op staat, dus een beetje zweeft, kan aan de foto liggen, maar dat viel me op.
Verder is het weer een knap stukje werk.

Groet Erik

Terug
Bovenaan