ik wil graag mijn nieuwe project voorstellen. de flakpanzer IV wirbelwind. ik vind het een erg vreemd uitziende tank maar wel met een mooi wapen erin.
eerst maar de doos
de wielen voor het ontbramen:
en het chassis zonder loopwielen
eerst maar eens alle wieltjes aan elkaar en aan het chassis geplakt.
daarna de bovenbouw van de romp voorzien van accesoires. hier en daar is nog wat schuurwerk en plamuurwerk te doen maar alles past tot op heden goed.
daarna eens wat gedaan aan het flakgeschut dat in de koepel komt.
de standaard
de schietbuisjes
uitgeboorde loopjes wegens anders wel erg lastig schieten 🙂
en in elkaar gegooid
alles komt nu een beetje in de buurt van de schilderklus. omdat ik met de penseel schilder(studenten en geld over voor airbrush, niet dus 😕 ) wil ik een egale kleur of een hard edge camo gebruiken. heeft iemand een idee in welke jasjes dezen hebben rondgereden? ik heb dacht ik ooit een foto gezein van een grijze, zou dit kunnen?
eerst maar de doos
de wielen voor het ontbramen:
en het chassis zonder loopwielen
eerst maar eens alle wieltjes aan elkaar en aan het chassis geplakt.
daarna de bovenbouw van de romp voorzien van accesoires. hier en daar is nog wat schuurwerk en plamuurwerk te doen maar alles past tot op heden goed.
daarna eens wat gedaan aan het flakgeschut dat in de koepel komt.
de standaard
de schietbuisjes
uitgeboorde loopjes wegens anders wel erg lastig schieten 🙂
en in elkaar gegooid
alles komt nu een beetje in de buurt van de schilderklus. omdat ik met de penseel schilder(studenten en geld over voor airbrush, niet dus 😕 ) wil ik een egale kleur of een hard edge camo gebruiken. heeft iemand een idee in welke jasjes dezen hebben rondgereden? ik heb dacht ik ooit een foto gezein van een grijze, zou dit kunnen?