Flakpanzer 38(t) KLAAR!

Niels Henkemans zei:
Helemaal geweldig 😀 😀 😱
M'n compliment, hopelijk heb ik je niet te veel verveeld met historische details 😉

Had nog wel graag het symbool van 17SS gezien... Als je nu de Amerikaanse (airborne) items weglaat is er niks meer wat hem identificeerd, zeker niet zonder ondergrondje.

En verder.... verder zit ik gewoon te genieten 8)

Uh Niels volgens mij staat er op het sokkeltje iets van 12'th SS? 😉

Heren, erg bedankt voor de motiverende reply's. 8)

Erik, ’t Ja de discussie over modulatie zal nog wel een tijdje duren. Zoals met alle andere technieken, Heiligmakend zijn ze op zich niet. Gebruiken naar eigen inzicht is de boodschap.
Benjamin W, Ik beloof dat ik nooit meer iets “een tussendoortjeâ€

Welaan dan Staf, ik weet dat u het graag hoort, dus: Heel erg mooi om te zien!! In Eindhoven heb ik er al uitgebreid naar kunnen kijken, evenals naar de Pz IV Ausf. E, ook die vond ik superstrak, hoewel misschien wat al te bleekjes.
Jammer dat u het bouwen van die vliecensuuren niet hier verslaat (elders misschien?). Ik ben eveneens van mening dat men van andere disciplines veel kan leren, maar alla... er is genoeg gedicussieerd daarover, ik voel er weinig voor om met een blok beton aan mijn voeten achtergelaten te worden in het dichtstbijzijnde kanaal, 't is me net even te koud.

Nogmaals mijn complimenten en dank voor het delen van uw bouwavontuur.

Groeten,

Kanne

Hallo allemaal,

Ik ben het met Bas eens, ik heb dat mannetje helemaal over het hoofd gezien en ook de reden waarom hij zijn benarde positie niet kan verlaten: het openstaande motorpaneel zorgt ervoor dat het luik van de chauffeur niet open kan. Wat een vondst!!! Ik vroeg mij al af waar de titel vandaan kwam. Het zal wel aan mij liggen... Maar ja, ik ben maar een "domme Ollander". Staf, houden zo, laat de kijker maar gissen en nadenken hoe het precies zit!

Staf: ik ben een groot bewonderaar van jouw werk, ook van je diorama's!

groeten,
Jan Kort

Ook Eelke, André, Kristof, Kanne en Jan, erg bedankt voor de leuke commentaar! 🙂

Inmiddels is het nieuwe naamplaatje gegraveerd met deze keer 17th SS...
Toch wel een enorm voordeel dit forum, alweer een stomme fout vermeden. Dank je wel Jan Willem en Niels voor de allertheid! 😉

Tot,... 😕:
Staf

Graag gedaan Staf. Ooit leer je het wel 🙂 En anders moet je het maar aan ons uitbesteden 😉

17divss.gif

Voor de zekerheid 17SS is geen Panzer divisie maar een Panzergrenadier Divisie: 17.SS-Panzer-Grenadier-Divisie "Götz von Berlichingen"

Terug
Bovenaan