Flak auf 38 M

Bijna gedaan met deze van Tristar

gepard1.jpg
Gepard2.jpg

gepard3.jpg
gepard4.jpg

gepard5.jpg
gepard7.jpg

Eddy

Hoi Eddy,

Mooi gedaan zeg deze Flakpanzer.
De camokleuren en het loopwerk vind ik erg goed. Wel denk ik dat je het chippen mag reduceren of het vervangen door subtiele olieverf chipping. Maar dat is slechts mijn smaak 😉

Groetjes!

Dit ziet er super uit!!!!

het lijkt trouwens net alsof er twee grote zwarte strepen over het kanon lopen(mischien hoort dat wel zo).

waar heb je het net bij het kanon gedaan? Dat vind ik namelijk wel erg mooi lijken.

Groeten Marten.

dat zijn twee stukken met een ssort profiel erin meegegoten/gegrafeerd om de lopen er makkelijker uit te draaien.
de panzer ziet er zeker goed uit, weinig om op aan te merken.

groeten erik.

HI Eddy,

Ge gaat er nogal tegen !
Weer een model zogoed als af.
Ziet er mooi uit , maar inderdaad je chipping zou iets fijner mogen , maar dat kan je dan weeral oefenen op je volgend model.

Grtz

Kristof

Bedankt voor de commentaaar.
Ik heb de chipping vooraan een beetje groffer gemaakt omdat de bemanning langs daar in het voertuig ging, misschien wat te veel.
Dat net is gemaakt uit nylon tulle, te koop in bruidswinkels of als verpakkingsmateriaal van geschenkartikelen. In belgie bij Veritas winkels bijvoorbeeld.
Kristof, deze stond al een maand of twee te wachten om af te werken, terwijl bij deze de olieverf droogde heb ik mijn Pz III M afgewerkt.

Eddy

Terug
Bovenaan