flak 38 20mm AA gun update 26-01

hallo medebouwers,

naast mij foc projectje ben ik bezig met een flak 38 😀
de beruchte ANTI AIRCRAFT 🙂 🙂 gun hahahaaha
kom maar op met die vliegdingen :!: :!: 😉

de falk zelf is van tamiya, met een pe setje van eduard, een een armourscale loop.

hij komt op een klein dio/vingetje te staan, zelf dacht ik aan een monte cassino omgeving maar eerst de flak helemaal afmaken

hier een paar pics

DSC01697.jpg

DSC01698.jpg

DSC01699.jpg

DSC01700.jpg

DSC01701.jpg

gr gj

Hoi gert-jan,

zoals je zegt is de flak nog niet af, verder is de opbouw goed maar ik zou dat netje voor lege hulzen aanpassen; het was een constructie van buizen waarover een netje werd gespannen, en bij jou lijkt het een massief metalen net dat ingescheurd is. Als je de buis kunt aanbrengen kan je het gescheurde net laten hangen, en anders zou het helemaal in elkaar zakken...

Succes,

Eric

hoj devlin,

de dragon was niet leverbaar op het moment dat ik hem kocht, tristar
ook niet.

het is soms ook leuk om een wat oudere kit te kopen en dan op proberen te pimpen 😉 vind ik tenminste :!: 😈

en wat maakt het uit of je nou een dragon van 21euro of een tamyia van 9euro en een pe settje van 11 euro, volgens mij 1 euro 8)

alleen een dingetje over je post, ten eerste ik heb niets tegen jou, en veel mensen hebben er al over geklaagt maar lees nu nog eens een keer je eigen post door :idea: :!:

neem misschien eens wat meer tijd om je post te controleren, voordat je op ok drukt 😀

nogmaals ik heb niets tegen je maar het staat een beetje raar

met vriendelijke groet gert-jan mollema

hallo gert-jan
Sorry was wat leestekens vergeten 😳 😳 .
Maar die dragon kit kost hier in Haaksbergen 19 euro dat is al 3 euro goedkoper dan bij jou 🙂
Maar ja een oude kit pimpen is ook leuk, ga ik ook binnenkort doen 🙂
Maar laten we maar bij het model van jou blijfen, hij is mooi gepimpt en het diotje vind ik heel leuk en mooi 😉 .

devlin prinsen zei:
Sorry was wat leestekens vergeten 😳 😳
Gewoon niet te snel op OK drukken. Eerst je post nalezen scheelt al een stuk. Bovendien staat er een Voorbeeld knop onder het schermpje. Zo kun je kijken hoe het eruit komt te zien.
Maar die dragon kit kost hier in Haaksbergen 19 euro dat is al 3 euro goedkoper dan bij jou 🙂
Ik kom tot 2 euro 😈

@Gert Jan: ziet er wel geinig uit zo. Setting wordt iets in Italië, gezien het rotsachtige? Dat zou wel iets anders dan normaal zijn.

Kallum, MartinD

gert-jan mollema zei:
bedoel je met anders dan normaal, dat het eigenlijk niet kan, of dat je het wel leuk vind 😕
Nee, ik bedoel het laatste. Je ziet wel eens modellen met een standaard heg, weiland of bunker ondergrond, ergens in Normandië. En natuurlijk is dat een mooie campagne geweest, met genoeg mogelijkheden voor modellen.

Ik had bij jouw ondergrondje het idee van een rotsacthtig, vulkanisch stukje berg. Misschien zou het iets rondom Monte Cassino kunnen zijn? Geen idee eigenlijk hoe het landschap er daar uitziet. Maar dat zou ik wel verrassend vinden eerlijk gezegd.

Dus ja, ik vind het wel leuk! 😉

Groeten, MartinD

hallo mensen :!: :!:

ik heb weer een updateje 8) voor de mensen die het interresseren

ik ga nog verder met de beplanting/vegatatie
het is gewoon even een update tussendoor

ik heb nog een vraag aan de flak kenners, eric...... 😕: :idea: 😉

welke kleur heeft het lensje van het visier van de schutter, ik kan daar nergens een goeden foto van vinden 😈

ik hoor het wel een keer.

hier wat pics:

DSC01741.jpg

DSC01739.jpg

DSC01738.jpg

DSC01737.jpg

DSC01736.jpg

sorry voor de slecht kwaliteit foto's maar dat is niet mijn sterkste vak :x

mazzls gj

ps, het visier komt er nog op maar daar moet eerst nog de lens voor gemaakt worden.

He GJ,
Leuke setting, en de Flak begint er ook al op te lijken.
Misschien nog een idee om een figuur met een verrekijker te plaatsen op de rots 😕:
Ben ook zeer benieuwd naar de volgende update
Succes

Greetz Jacco

hoj jacco

bedankt voor je reactie, het lijkt wel of je gedachten kunt lezen 😱

er komt namelijk ook een mannetje met verrekijker op de rots te staan 8)

maar waar precies weet ik nog niet.

groetjes gj

Terug
Bovenaan