Finnish Soldier wwII

Even zo tussen door ,
dsc00811lh6.jpg

dsc00812lp1.jpg

hij is nog lang niet klaar , Maar tips enz zijn zeer zeker welkom . 🙂
gr Eric 😉

Wat een apen gezicht!!! 🙂 🙂

Haha, sorry maar het was het eerste dat me opviel..
Wel een vrolijk ventje zo te zien, en een mooi pakkie heeftie ook, komt zeker door de bedenker denk ik 🙄

Hoi Eric,
Mooi figuurtje hoor! Ik mis alleen iets wat me direct duidelijk maakt dat het hier een Fin betreft.... zoals hij er nu op staat kan het ook een Duitser zijn 😉
Ik heb wel eens foto's gezien met Finnen die op hun helm een doodskop hebben geschilderd, wellicht een idee (of een decal ervan? 😉 )
grtz, Jan 🙂

Mooi hoor Eric! Lekker matte kleur uniform, zoals het (volgens mij) hoort. En het riet van de kar ziet er ook byzonder mooi uit.

Alleen inderdaad die sculpting van dat gezicht.... zeg me alsjeblieft dat het alleen maar lijkt datt-ie een snor heeft....?!

'Let the highlighting begin'...

EDIT: even beter gekeken, maar volgens mij heb je hem al 'gehighlight'? Heeeel subtiel in dat geval... mooi.

Dat ziet er mooi uit,leuke pose zo nochelant met de voet op het karretje 🙂 .ik zou de fles recht op zetten want de positie van de inhoud is niet zo als die moet zijn als de fles schuin ligt,of is de substantie zeeeer dik 😉

groeten jeroen,.

Alvast bedankt mannen , ja het figuur is van warriors en inderdaad de beste man heeft een snor maar het hoofd is wat groot ,
De finnen hadden schijnbaar dezelfde uniformen als de duitsers , dus daar zat weinig verschil in .
* Het teken op de helm komt nog , ( wel een goed idee Jan 🙂)
* De fles even rechtop , ja stom dat ik daar zelf niet aangedacht heb 😳
* Apengezicht ! 😉 ja dan moet je bij de bedenker ervan zijn bij de firma warriors 🙂

gr Eric 🙂

bedankt mannen voor de reacties
* Frank ik weet niet of het een Nagant is ?
*Ronald de knopen zijn donkerder van kleur zoals het moet bij hun uniformen
*Nick , ja die had ik bij me , de ondergrond heb ik van R2 dat zijn vacu-gronplaten in verschillende soorten deze heb ik gehaald bij Dinnissen in Overloon voor maar een euro of 8 🙂

gr Eric

Terug
Bovenaan