Final Jagdtiger update 23/7

Ik ben bezig met de oude Dragonkit 9036 "Late production type Jagdtiger"
met magic tracks uit de overschotjes en de Aberset.
De achterzijde is klaar
Alvast een paar foto's
IMG_2761.jpg

IMG_2765.jpg

IMG_2764.jpg

IMG_2762.jpg

IMG_2763.jpg

Groeten

Eddy[/img]

Hi Eddy,

Knappe bak , alleen overschotjes van Aber... maar allez had de spatborden toch ook vervangen! 🙂

Het ziet er in ieder geval weer veelbelovend uit, netjes gebouw en gedetailleerd.
Ge moet eens bij een club komen ! 🙂 8) 😉

Doe zo verder.

Grtz

Kristof

hoi eddy,

ziet er goed uit, ik ben zelf bezig met een late jagdtiger.
je combineerd nu een late met een final jagdtiger.
de kraan punten aan de upperhull net onder de dak rand zijn van een final, zo ook de extra hand greep boven het achter luik, de 2 grepen van de driver en radio luiken zijn ook van een final, wat hier bij dan nog mist is de trekhaak die tussen de uitlaten zat. ook mist de lucht doel mg 42 steun op het achterdek, deze zat bij een late en final permanent met een voetstuk vast op het motor luik.

voor de rest, ziet het er erg goed uit.

mvg steven

hi Steven, ik wil inderdaad een final jagdtiger bouwen, zoals ik al zei alleen de achterzijde is af, de MG standaard onder andere moet er nog op. Over de trekhaak tussen de uitlaten heb ik ergens gevonden dat die alleen toevallig op die van Kubinka te vinden is en er zouden geen bewijzen zijn dat die op andere finals zou aangebracht zijn. Indien jij moest een foto hebben van een andere final met die trekhaak zou je die dan met mij willen delen?

Mike ik denk om hem in een drie kleuren camo met hard edge te spuiten;

Groeten

Eddy

oke eddy,

de sleepinrichting.

CCF29062009_00000.jpg

CCF29062009_00001.jpg

CCF29062009_00004.jpg

en nog wat meer late eigenheden, let wel na het 83e productie model.
CCF29062009_00002.jpg

CCF29062009_00003.jpg

CCF29062009_00005.jpg

CCF29062009_00006.jpg

ik hoop dat je er wat mee kan.

mvg steven

[/img]

Bedankt Steven, maar die had ik al, sorry. Ze komen uit Achtung Panzer, die foto's zijn van het Kubinka voertuig. Ik zoek nog foto's van andere final JT waar die sleepinrichting op te zien is. Ik heb ondertussen gezocht naar het artikel waar in beweerd wordt dat deze inrichting alleen op dat voertuig zat. Zo gauw ik het vindt zal ik het posten.

Bedankt

Eddy

hoi eddy,

ik moet ff zoeken, maar ik heb ergens foto`s van sleep testen met dit type sleep inrichting.
kan wel ff duren, ik heb eerst een hartcatheterisatie en waarschijnlijk de rest er achter aan.

Hey Steven,

ik heb besloten om dat sleep gedoe er toch maar op te zetten en een JT zoals die in Kubinka te bouwen. Ik denk maar, de Duitsers zullen toch geen aangepaste sleepinrichting ontworpen hebben om die dan maar op een voertuig te zetten.
Veel geluk met je cathederisatie en bedankt.

Eddy

eindelijk nog eens een update. De rechterzijde en de MG-paal op het motordek moeten nog afgewerkt worden.
IMG_2776.jpg
IMG_2777.jpg

IMG_2778.jpg
IMG_2779.jpg

IMG_2779_2.jpg

De magic tracks zijn uitgeboord en bevestigd met track pins. (Voorlopig voor de foto) Zoals je wel zult zien moeten de schakels nog opgekuist worden
IMG_2781.jpg

Bedankt voor het kijken

Eddy

Erg netjes Eddy!
Als je schilderwerk net zo goed is als dit heb je een waar meesterwerk! 😀 Die toolclamb op de laatste foto kan ik echt (positief) jaloers op zijn... dit is iets wat mij nog altijd niet zo strak lukt. En dan kom je op een KMK demo dag en zie je Staf er ff één in 15 tellen in elkaar drukken 1/48 en werkend 😱

groetjes!

Dat ziet er geweldig uit, je bent zeker wel een tijdje bezig geweest??

boris bakker zei:
En dan kom je op een KMK demo dag en zie je Staf er ff één in 15 tellen in elkaar drukken 1/48 en werkend 😱

Dat is zeker een world record 😀

Groeten Marten

hoi eddy,

dit is een helemooie geworden, net terug van vacantie, zie ik dat ik er ook maar eens aan moet gaan werken, mijn jagd dan wel.

toppie, ben benieuwd naar je verf job..

groetjes steven

Terug
Bovenaan