Figuranten

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Dit zijn mijn figuranten voor het dio wat ik aan het maken ben voor de ''battle for the low-countrie campagne op armorama benelux'''.mijn eerste serieuze poging tot een figuur schilderen [en dier] 🙂 🙂 .bij deze twee was het resultaat op de foto's ook al een derde poging,eerst leken ze allebei op donald duck daarna twee marsmannetjes en nu hebben ze iets menselijks over zich 🙄 .ik moet de pupillen nog doen.en wat die lichte vlekjes zijn op der Franz weet ik ook niet hoe dat komt??,nog even bijwerken maar.
IMG_2814.jpg

IMG_2813.jpg

IMG_2812.jpg

IMG_2811.jpg

IMG_2809.jpg

IMG_2807.jpg

groeten jeroen,.

As 't boerke in ons midde,

de tepels van 't verken mogen rozer,
net als zijn neus, die ook wat mag glimmen van de zever, zijver, (kwijl)
en 't verken had toendertijd nog stront aan de kont,
en smerig aan alle kanten...

Over Frans kan ik weinig zeggen,
maar hij lijkt een figurant uit "return of the living dead..."
een paar pupillen zouden idd niet verkeerd zijn,
maar van wat ik begrpen heb doe je die voor het wit...

Rico

quote]maar hij lijkt een figurant uit "return of the living dead..." [/quote] 🙂

't zijn 2 leuke biggen geworden... 😈 Nee, broek van de para ziet er wel goed uit, zou nog iets meer met highlights werken. Verder vind ik het varken wel geslaagd. De jas heeft wel een vreemd contrast vind ik, een beetje groen/ gelig. Nu nog ff de tip's van Rico toepassen, en het word wel wat.

mzls

ogen

Hoi Jeroen,

Volgens mij heb je bij de ogen ook de onderste oogleden wit geschilderd? Dit kan je gewoon terug in huidskleur schilderen. Ik gebruik ook nooit wit voor het wit ven de ogen (wel silvergrey of pale greyblue) en laat er dan wat heel erg verdunde rode verf in lopen (zo wordt het oog ook mooi omlijnd). De pupillen doe ik met zwarte olieverf die ik aanbreng met de tip van een oude airbrush naald. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Vele groetjes,

Gino

Terug
Bovenaan