Toch hier weer even wat van mij 😀
Ik ben nu een tijdje bezig met dit figuur, zoals je ziet heb ik hem geen uniform gegeven en heeft hij duits materiaal en een US helm.
Dit komt vooral omdat ik hem meer de uitstraling wil geven van het verzet.
De setting is(zoals het moet zijn maar vast niet word 🙄 )
Duitse Stug rijdt door de straat aan andere kant van muurtje rent deze meneer richting opening van de muur.
Dat is zoals ik hem nu ongeveer heb bedacht maar ik ben niet zo goed in dingen ook zo laten gebeuren zoals ik wil.
De dingen waar ik nog aan ga werken zijn:
-sommige vouwen wat scherper maken en andere minder scherper maken.
-Zijn rechter binnenarm wat je op de fotos van de achterkant kan zien.
-En mischien de riem waar de machinegeweer aan hangt, volgens mij klopt het niet helemaal
-zijn linkerboven arm, dat klopt ook nog niet helemaal.
-En hij krijgt nog de losshangende kinstraps.
Genoeg geouwehoerd See The Pictures.
Op de 3e foto lijke sommige vouwen wel heel erg scherp, dat viel mij ook pas op, op de fotos en daar ga ik ook nog aan werken.
Brand maar los 😀
Ik ben nu een tijdje bezig met dit figuur, zoals je ziet heb ik hem geen uniform gegeven en heeft hij duits materiaal en een US helm.
Dit komt vooral omdat ik hem meer de uitstraling wil geven van het verzet.
De setting is(zoals het moet zijn maar vast niet word 🙄 )
Duitse Stug rijdt door de straat aan andere kant van muurtje rent deze meneer richting opening van de muur.
Dat is zoals ik hem nu ongeveer heb bedacht maar ik ben niet zo goed in dingen ook zo laten gebeuren zoals ik wil.
De dingen waar ik nog aan ga werken zijn:
-sommige vouwen wat scherper maken en andere minder scherper maken.
-Zijn rechter binnenarm wat je op de fotos van de achterkant kan zien.
-En mischien de riem waar de machinegeweer aan hangt, volgens mij klopt het niet helemaal
-zijn linkerboven arm, dat klopt ook nog niet helemaal.
-En hij krijgt nog de losshangende kinstraps.
Genoeg geouwehoerd See The Pictures.
Op de 3e foto lijke sommige vouwen wel heel erg scherp, dat viel mij ook pas op, op de fotos en daar ga ik ook nog aan werken.
Brand maar los 😀