FAMO in een nieuw jasje...

Collega bouwers,

Nadat de kit van Tamiya nogal wat te lijden had gehad, ontstond het idee om de panzergrijze FAMO eens een nieuw kleurtje te geven. Gelijk maar even zo een Resin blok voor in de laadbak aangeschaft en natuurlijk de AFV "sprietjes" voor op de spatborden. Inmiddels ben ik al weer verder gevorderd dan op de foto's, maar ik wilde jullie dit niet onthouden. Misschien zien jullie nog wat puntjes ter verbetering. De flessen liggen al. Mijn vriendin vond dat namelijk echt niet kunnen; het hele raam naar de &8@#^* en dan nog rechtopstaande flessen...?

Hopelijk lukt het nu eindelijk om de foto's n beeld te krijgen... zo niet dan staat er onderaan nog een link...

Groet,

Ronald

http://modelbouwershut.spaces.live.com/

dsc05882bt3.jpg

dsc05892po9.jpg

Hey,

Cool! Weer es wat anders dan zo'n vredige opzet in een oorlog :S. Ik ben zelf een Mercedes truck aan het slopen geweest, maar moet nog schilderen en detaileren. Dat bloed op het glas moet ik ook hebben. Alleen dacht ik dat ze toen van dat versuikerde glas hadden, dus heb ik geen scherven maar de ruit dof gemaakt (terpetine en schuren).

Groeten, Anne

Nu toch misschien nog een ondergrondje erbij...

Nu heb ik van het weekend... eigenlijk vrijdag, want het salaris was er weer.... bij de Lancier een kerkklokkentoren gekocht voor een schamele negen Euro. Eigenlijk denk ik deze dan te gebruiken als executiemuur. Het is gips, dus de gaten zijn zo gemaakt... FAMO tot staan gebracht, bemanning eruit en dan... Tsja.. Of is dat een beetje te geweldadig??

Inmiddels ben ik trouwens wel al aan de MIG pigmenten begonnen... dat zal in de volgende foto reportage wel naar voren komen. Eerst mijn vriendin maar eens sponsoren voor haar fotografie hobby. Dan heb ik daar natuurlijk ook weer wat aan voor de volgende foto's...

Groet,

Ronald

Alternatieve manier van kennis maken, ik was verf aan het kopen 😛 Wat betreft je model: ziet er netjes uit! Het idee vind ik wel een beetje te geweldadig ja (maar dat is mijn mening).

Groetjes,

Wijnand

diorama ook maar in een nieuw jasje...

Collegae,

Toch maar gewoon een diorama gemaakt zonder massa executies... Gewoon een hinderlaag! Duitser ligt gewond op de grond en wordt door een maat geholpen. De derde passagier van de FAMO zoekt dekking bij de Kapel...

Zaterdag een paar spullen van Heki gekocht om het diorama.... Hier alvast de compositie.

Graag tips!

De rest van de foto's onder de link!

dsc06274ja7.jpg

http://modelbouwershut.home.services.spaces.live.com/default.aspx

Terug
Bovenaan