fallschirmjager holland

A

Anonymous

Even weer eens keer een paar foto's. Krijg ze even niet groter, maar dat komt later wel weer.
Geheel in acryl

K0IhcJx0J47sCNBM3603ks3CwibY0103kskXLH3Jp1IlN.jpg

pCIlgZymKrCq0cac1o03ks3CwibY0103kskXLH3Jp1IlN.jpg
w1LnXJx0J47sCNBM3603ks3CwibY0103kskXLH3Jp1IlN.jpg
JkohbXVFoJEolgYR7T03ks3CwibY0103kskXLH3Jp1IlN.jpg
L9ohbXVFoJEolgYR7T03ks3CwibY0103kskXLH3Jp1IlN.jpg

Hoi, dit zijn de Gen2 figuren van dragon
o0LlfaR2po0L1iXx0503ks3CwibY0103kskXLH3Jp1IlN.jpg

Nog even een extra fotootje van van de voorzijde en het gezicht.
Gezicht is orgineel Dragon, geen Hornet

´t is laat, ik zit nog op mijn werk en ben moe.
Meestal ben ik dan nog eerlijker...
Echt met veel liefde gemaakt.
Vertel eens wat over je dio, al plannen=
René

Nee, nog geen idee. Dat komt bij altijd pas veel later. Soms staan figuren weken gereed in de kast en plots heb ik dan een inval...
Ben ook nog niet klaar met de laatste. Van het totaal aantal van 4 figuren in de doos, maak ik er maar 3.

Heej Rob,

Dat ziet er mooi uit zo. Heb je een paar aanwijzingen voor wat betreft de te gebruiken kleuren?
Ik weet niet in hoeverre deze uniformen na de meidagen gebruikt werden. Misschien dat een Kreta diorama dan ook mogelijk is? Of een groep para's rond het Belgische fort Eben-Emael?

Groeten, MartinD

Knap schilderwerk Rob.
Vond ze vorige maand in Overloon in het echt al erg mooi om te zien.

Vraagje over de staande figuur met die munitiekist; komt er nog een riem aan zijn drinkfles (bij gebrek aan een beter woord)? Ziet er nu wat vreemd uit namelijk. Of zie ik iets over het hoofd?

grtz
Robert

Hoi Rob,

Ik heb ze op de club al kunnen aanschouwen. En ik vond ze zeer zeker mooi. Ondanks het feit dat ze nog niet helemaal af waren toen. Ikzelf hoop er ook vlug een ondergrondje voor te zien 😉

(Ondertussen is mijn tanker weer gestript, wegens het niet overtuigend genoeg 😀 - zo blijf ik maar bezig ja 😉 )

vanuit een zeer Somber Griekenland, kan ik melden pas volgende week inhoudelijk te reagere.

bedankt voor de respons

Terug
Bovenaan