"Fahrkarte bis zur Endstation" fertig!

Hierbij dan de eindfoto's van mijn vignette:
_IGP5431.jpg

_IGP5421.jpg

_IGP5436.jpg

_IGP5443.jpg

_IGP5458.jpg

_IGP5452.jpg

Groeten,

Roger

Super mooi Roger! Mooi oog voor detail...!
Ik blijf het een mooie tank vinden...echt tankachtig met van die klinknagels! Net als dat primitieve geval waar je nu mee bezig gaat! Mooi resultaat man!

Echt een topper: eenvoudig qua setting maar zeer treffend gedaan! Dat spul achter de schutting is ook erg mooi gedaan. Ik vind dit je mooiste diorama.

Prachtig Roger 😱
Geweldige kleurencompositie, welgekozen onoverdreven detail..... lóve it 😛

Klasse Maestro !

Vrolijke groet 😀
Peter

Hoi Roger,

Mooi gemaakt en de sfeer voel je, brrrrr ..... 😉 Details zijn een leuke toevoeging, dat geeft toch wat extra's en vooral het houtdeel vind ik goed gelukt, met beits lijkt het ook echt. Best een handig idee voor een toekomstig plan 🤣

Grt Johanna

Roger,
erg mooi weer, indrukwekkend. Ik bouw Amerikaanse tanks maar vind je werk altijd erg inspirerend! Misschien een idee om al je dioramas en vignettes op een website te verzamelen zodat we af en toe nog eens alles terug kunnen zien en bewonderen?

Groet,
Marwin

Al voorbij zien komen. Een abo op het ziekenhuis heeft t modelbouwen op een laag pitje gezet en met nog een paar weken te gaan tot babie zal dat vast niet anders zijn 🙂 , wederom weer een mooi Hurkmans stukje!

Grt,
Elco

Tjee Roger!! 😱

Wat een ongelofelijk stukje bouwkunst weer!
Het oog voor detail is erg goed. Dat kiekje van de achterzijde van de schutting....
Het valt me op dat de door jou gebruikte kleuren nogal aan de sombere/ingetogen kant zijn. Dat paste bij die ellendige, koude en teneergeslagen dioramas heel goed. Hier had iets meer.... hoe zeg ik dat.... leven in de kleuren mogen zitten.
De dikke zwarte rand had wellicht iets minder hoog mogen zijn of wellicht lichter van kleur.
Maar da's mijn persoonlijke smaak.

Ik geniet van je bouwwerk én je documentatie daarvan. Ik kijk nu alweer reikhalzend uit naar je volgende werk!

Wederom dedankt voor jullie reacties.

Ron,ik heb voor mijn doen bij dit vignetje meer kleur gebruikt dan bij mijn vorige ietswat meer sobere werken.Als je bijvoorbeeld kijkt naar de klimop of het mos op het dak is dit bijna grasgroen.De fotograaf die deze foto's heeft gemaakt heeft wel gebruik gemaakt van een soort van grijsfilter.In het echt zijn de kleuren dus wat meer helder.
wat de rand betreft,ik vindt het altijd mooi om een contrast hiermee te maken.De reden dat ik dit altijd wat hoger maak is dat de kijker dan al meer op het juiste hoogte kijkt.

@Elco,Beterschap jongen! En een baby maakt het direkt alleen maar makkelijker,terwijl je vrouw de luiers aan het verschonen is,voeding aan het geven etc,kun jij lekker gaan bouwen 😀 .

Groeten/Roger

Roger, weer een fraai werkstuk dat je hier neerzet. Alles klopt, de compositie, kleuren, interactie tsja ik kan alles wel opnoemen maar dan ben ik nog wel even bezig.
Helaas kan ik niets op de foto's vinden wat ik als kritiek kan aanvoeren dus zal je hiervoor moeten wachten tot de eerstkomende meeting 🙂 😀 🙂 ... 😉

groeten, Willem

Terug
Bovenaan