experimentele "Hinterhalttarnung"....

Schalen
  1. Echte voertuigen
  2. 1:35
Nu bezig met
Goeie vraag..... volgende vraag..
Daar ben ik weer!
Omdat ik voor een vriend van me, die met dat 4-wiel 40k-voertuig, nog een Stuggie aan het bouwen ben en hij deze in Hinterhalt-camo wilde, ben ik aan het experimenteren geslagen.
Ik ben geen luchtborstelvirtuoos, dus da's een aardige klus voor me.
Kleuren zijn de bekende van Tamiya en de vlekken heb ik gespoten met een sjabloon.
Zo ziet het geheel er nu uit, maar er moeten nogal wat vlekjes geretoucheerd worden en zo...
Wat denken jullie? Lijkt 't een beetje?
Zo ja, dan kan ik hetzelfde doen met mijn 251/22, waarvan de oppervlaktes gelukkig een stuk vlakker zijn 😉
stug1.jpg

stug2.jpg

stug3.jpg

Het ziet er echt netjes uit in ieder geval, misschien een beetje té patronerig... (maar dat is mijn mening)

Groetjes,

Wijnand

Wijnand Pols zei:
Het ziet er echt netjes uit in ieder geval, misschien een beetje té patronerig... (maar dat is mijn mening)

Groetjes,

Wijnand
Ja Ron, hier sluit ik me bij aan. de vlekjes moten als het ware lijken op gevallen bladen, dus hoe de wind waait. Nu zie ik er te veel rechte lijnen in.
Maar het ziet er voor de rest goed uit.

Cheerio, Arno

Wat wel een oplossing zou zijn (denk ik), is om de gaatjes gewoon in een onregelmatig patroon te "maken"...

Succes,

Wijnand

Nou ehhh... die gaatjes zitten er al in. Het is nl. de geperforeerde folie waarin bv. bonen verpakt zitten... 😳

🙄

Maar in ieder geval bedankt voor de kritieken!
Ik ga er mee aan de slag.

Terug
Bovenaan