hallo allemaal,
ik ben al een tijdje actief op het forum en sinds mei lid geworden.
mijn kennis making met modelbouw was op 8 jarige leeftijd. ja, ik heb een heleboel vliegtuigen gehad, meer dan 200, gebouwd in 18 jaar tijd.
van de een op de andere dag was ik dit zat, en heb alles weg gedaan.
nu bouw ik al 13 jaar tanks met groote tussen posen, want ik reed vrachtwagens internationaal, nu ik zit regelmatig de kost als sloop kraan machinist of in de grond verzet.
graag stel ik me ook voor d.m.v een korte foto impressie.
mij eerste model
[/img]
toen kwam de kv-1 fam
[/img]
hierna een brumbar
[/img]
[/img]
een king tiger kon natuurlijk ook niet ontbreken
[/img]
een t-34 en een su-85
[/img]
[/img]
en een waar ik nog mee aan het werk ben de sherman
[/img]
zelf heb ik weinig tijd voor de eigen hobby, dit omdat ik redelijk veel 'planes' spuit voor anderen, ook bouw ik en spuit veel rc tanks in opdracht. let wel alleen maar bases kleuren ,geen dry-brush en washes etc.
wel dat ben ik.
groet uit medemblik
steven[/img]
ik ben al een tijdje actief op het forum en sinds mei lid geworden.
mijn kennis making met modelbouw was op 8 jarige leeftijd. ja, ik heb een heleboel vliegtuigen gehad, meer dan 200, gebouwd in 18 jaar tijd.
van de een op de andere dag was ik dit zat, en heb alles weg gedaan.
nu bouw ik al 13 jaar tanks met groote tussen posen, want ik reed vrachtwagens internationaal, nu ik zit regelmatig de kost als sloop kraan machinist of in de grond verzet.
graag stel ik me ook voor d.m.v een korte foto impressie.
mij eerste model
[/img]
toen kwam de kv-1 fam
[/img]
hierna een brumbar
[/img]
[/img]
een king tiger kon natuurlijk ook niet ontbreken
[/img]
een t-34 en een su-85
[/img]
[/img]
en een waar ik nog mee aan het werk ben de sherman
[/img]
zelf heb ik weinig tijd voor de eigen hobby, dit omdat ik redelijk veel 'planes' spuit voor anderen, ook bouw ik en spuit veel rc tanks in opdracht. let wel alleen maar bases kleuren ,geen dry-brush en washes etc.
wel dat ben ik.
groet uit medemblik
steven[/img]