🏆 Winnaar [Erwin] KCT - MB290GD 11kN (update 06-03-11)

Dit model is van de winnaar van deze FOC
Erin,

Respect

hij gaat er goed op lijken

1 puntje van kritiek

het zeil over het achtergedeelte: is die niet wat te dik?
of komt het door de verf dat je nog niet echt de contouren van de onderliggende delen te zien zijn

hoop hem snel weer eens te zien in het echie, dan kletsen we wel weer een avondje bij 🙂

grt
Henk

Kijk, daar is de verf dan.

Knap stukje werk Erwin.
Moet ik toch ook eens proberen met die haarlak, ziet er goed uit.
Volgens mij zal het niet meevallen om al je details te verven maar dat komt vast goed.
Succes met de verdere afwerking.

Groeten, Peter.

Thanks guys!! 😀

@ Robert: Voor de FOC komt er waarschijnlijk geen ondergrondje onder. Ligt er helemaal aan hoeveel tijd ik nog over ga hebben.
Prioriteit is nu om de MB af te krijgen, evt. figuren en odnergrondjes staan op het 2de plan.

@ Henk: Het dekzeil lijkt (en is) inderdaad wat dik.
Dunner dan dit heb ik geprobeerd, maar kon niet omdat het overal begon te scheuren tijdens het plaatsen.
Hopelijk word het effect wat minder met verf want verwijderen is helaas geen optie meer ben ik bang.
Kom binnenkort maar eens langs zou ik zeggen 🙂 (maar niet volgende week 😉 )

@ Peter: schilderwerk word inderdaad lastig, maar zou goed moeten komen! 🙂

And the oscar goes to.............

Knap hoor maat! Mocht je nog 's zin hebben in dit soort straffe conversies maak dan iets van de echte elite, het Korps Mariniers..... 😈
Grapje, het blijft verbazingwekkend hoe jij met rasse schreden vooruitgaat, mijn winnaar dit!

Cheers Rick

Rick van Sinderen zei:
Mocht je nog 's zin hebben in dit soort straffe conversies maak dan iets van de echte elite, het Korps Mariniers..... 😈

GRRRRRR.... 😈 😈 😉 🤣

Thanks dude!!! Means a lot!!

Goed weer wat van je te horen!!! Zien we je ook weer in Overloon??

Laters, Erwin

Terug
Bovenaan