Endkampf Hongarije 1945 28/10

Bedankt voor jullie reacties!

Niels,Je moet niet alleen kijken naar wat mooi is maar ook wat klopt! Hohenstaufen was met name voorzien van oak leaf kledij en aangezien dit een ss divisie is kan deze nooit splintercamo dragen!!

Groeten/Roger

Hoi Peter/Raymond,

Ik heb voor de camo's vallejo gebruikt.voor de oak:

basis german camo brown 70822 en een beetje desert yellow 70977
beige tint;germangrey 944en een beetje mat flesh70955
lichte kleur:desert yellow
IMG_0557.jpg

voor de overige kledingstukken en het gezicht+handen heb ik olieverf gebruikt.

Groeten/Roger

Van mij ook, wat is dit goed gedaan zeg.

Ik vind het heel knap, ook zeker die uitdrukking van z'n gezicht, echt mooi gedaan.
Zoveel detail te zien, heel fraai.

Succes verder, Peter

Wederom bedankt voor jullie reacties 😉

Jurjen,de lippen schilder ik altijd met rawumber en een beetje cadmium rood.Vervolgens de highlight met hetzelfde mixje +een beetje wit.

Groeten/Roger

Prachtig Roger 😛
Veel plezier verder met de voltooing van je project !

Vrolijk groetje 😀
Peter

Wederom een subliem staaltje modelbouw van jouw hand! Erg mooi schilderwerk en verwering. Het enige wat ik wat minder vind is het zand op de ondergrond, dat ziet er een beetje onnatuurlijk uit.

Wat wordt het volgende?

Groeten,

Maarten

Ben ook wel benieuwd naar een overzicht foto.
Kleuren van de Panther zijn erg mooi, reserve tracks op de koepel zijn ook super ze springen mooi in t oog.
Figuren jah bahbah..

🤣

Hoi Roger,

Een zeer mooi stukje vak werk, alles past. De panther is ook erg mooi verweerd. Alleen maar petje af 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 en verder ahhhhhhhhhhhhh en ohhhhhhhhhhhhhh

Top gedaan.

Gr Steven

Strakke bak en setting Roger!!!! Je huisje is ook weer heel mooi geworden en zeker nog een mooie close-up neerzetten van het huisje en een mooi totaal shot!!! Zit een mooie lijn in hoe je je figuren hebt neergezet!!! Het huisje heb ik begrepen heb je met de alom bekende blauwe platen gedaan en gips??

Succes met een volgend project!!!

Gr.JW

Ken weinig mensen die met dit oog voor detail in het achter- en voorhoofd niet hopeloos vastlopen.

Bewonder je kleurgebruik en combinatoir talent Roger.
het is ook mooi in balans. Alsof je een film even op pauze zet en alles er gewoon ' is' . Niet teveel en niet te weinig.

Rene

JW,Rene

Bedankt voor jullie reactie.het huisje heb ik inderdaad van het blauwe schuim gemaakt.Het was de eerste keer dat ik dit gebruikt heb en het werkt echt perfect.Nadat alle details aangebracht zijn heb ik een papje van gips aangebracht om zo het pleisterwerk na te bootsen.
IMG_0633.jpg

En daarna alles geschilderd met vallejo.
DSC01536.jpg

groeten/Roger

Terug
Bovenaan