"Eleven Bravo", USArmy RTO, Vietnam

Thanks heren!

@Roger Hurkmans : Idd, iets wat mij ook opviel bij de foto's en idd, is het de wapenriem de het er over hangt! Ze zijn dus (natuurlijk) niet allemaal even lang😉🤘🏻

@Hilbert Zuijdendorp: de hand is boven uitgelegd. 😉 Vwb de wapenriem, dit is ook nog niet de definitieve pose en kan 'em dus nog in positie bewegen en wil er mi ook een beetje beweging in laten zien. Nog WIP dus😉 Buiten dat, wapenriemen die nieuw zijn kunnen idd best wel stuf zijn, itt, tot die dingen die al een eeuwigheid in gebruik zijn, die zijn zo slap als een vaatdoek.

Grtz

Echt briljant gemaakt en sfeer die het uitstraalt is precies de narigheid die ik met Vietnamoorlog associeer.
Een aantal forumleden zullen wel denken: “daar heb je die zeurpiet weer” en dan hebben ze wellicht gelijk maar ik “mis” het bayonet-aanpik-punt op de M16A1 die je zo geweldig gescratched hebt. Bewuste keuze? (Naar verluid zouden sommige speciale eenheden de bayonetlug van hun geweer afgeslepen hebben omdat ze dan minder bleven hangen in struweel maar kan ook broodje aap zijn). De grunt op de foto heeft in elk geval een ongemodificeerd exemplaar in de knuisten…

Nogmaals: diepe buiging voor een prachtig werkstuk en hoop dat mijn bijdrage gelezen wordt zoals hij bedoeld is: hulp bij streven naar perfectie…😇

Terug
Bovenaan